رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از […]

متولدین فروردین ماه

شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

متولدین اردیبهشت ماه

موجی قدرتمند از عدم اطمینان امروز شمارا به طور کامل شسته و با خود می برد! و شما می فهمید که چند روز آینده سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردید. اما حالا برای شما سخت است که جلوتر از چند روز آنیده را ببینید و نهایی کردن برنامه هایتان امری غیر ممکن است. متاسفانه امروز تمام توانایی هایتان تبدیل به استرس و نگرانی می شود. اما از شما انتظار می رود تا که تا موقعی که آبها از آسیاب بیفتد فقط صبر کنید و فعلا تصمیم نهایی نگیرید.

متولدین خرداد ماه

آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

متولدین تیر ماه

امروز نظر دیگران در مورد کارهایتان خیلی برای شما مهم شده است، شاید دلیلش این باشد که خود شما هم نسبت به کیفیت کارتان تردید دارید. اما نگران شدن به خاطر قضاوت‌های دیگران زیاد برایتان مفید نیست، بلکه اگر خودتان دید منتقدانه‌ای داشته باشید بیشتر به نفعتان است. هرچقدر که قدرت تشخیص شما بیشتر بشود، اهمیت نظرات دیرگان برایتان کمتر و کمتر می‌شود.

متولدین مرداد ماه

پیشرفت‌های استوار روز شما را طولانی‌تر از آن می‌کنند که شما سعی نکنید که بخواهید کارها را سریع انجام دهید. با عجله کار کردن مشکلاتی بوجود می‌آورند که بعدها آن مشکلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به دیدار شما بر می‌گردند. حتی اگر دیگران عجله دارند، شما زمانی برای کارهایتان در نظر بگیرید و درست از نقطه شروع آغاز کنید. تکیه بر اساسی استوار بسیار هم تر از این است که تمام کار را به پایان برسانید.

متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه خودتان می‌دانید چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

متولدین مهر ماه

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

متولدین آبان ماه

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

متولدین آذر ماه

امروز تمایل شما برای صحبت کردن درباره موضوعات مختلف به این معنی نیست که شما واقعا می‌خواهید به واقعیت اصلی آنها پی ببرید. نیت شما ممکن است محترمانه باشد اما هنوز قادر نیستید زمانی که با خود و احساسات‌تان درگیرهستید، حصاری دور خود ایجاد کنید که دیگران نتوانند به آن راهی پیدا کنند. اگر احساس جدا بودن و منزوی بودن می‌کنید دیگران را سرزنش نکنید. در عوض،‌ افکارتان را با دیگران در میان بگذارید البته با آنهایی که بهشان اعتماد دارید.

متولدین دی ماه

امروز یک روز هیجان انگیز است! اما اگر ترس‌های خود را مدیریت نکنید، شک کردن مداوم شما را به به وضعیت بحرانی ماورایی می‌فرستد. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌توانید بر قدرت‌های ماورایی پیروز بشوید، بلکه بدین معنی است که با قبول کردن محدودیت‌هایتان و خودشناسی مجبور نخواهید شد چندین بار ابراز وجود کنید

متولدین بهمن ماه

شما امروز با دیگران به مهربانى رفتار مى‌کنید، ولى دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید. نگرانى شما به خاطر واکنشهاى دیگران نیست، نگرانى‌تان به خاطر این است که زمانى که نمى‌توانید عملکرهاى خود را کنترل کنید احساس ناراحتى مى‌کنید. پس الان بهتر است که از این کار صرف نظر کنید. خوشبختانه شما مى‌توانید توانایى‌هایى که در موردش صحبت نمى‌کنید را در کارتان نشان دهید و این موضوع تحسین همگان را برخواهد انگیخت.

متولدین اسفند ماه

وقتی که ماه وارد نشانه شما می‌شود شما کمی عبوس می‌شوید، برای اینکه احساس می‌کنید به چیزهایی که می‌خواهید نمی‌رسید. اما ناامیدی حقیقی از انکار کردن لذت نشأت نمی‌گیرد. مشکل شما این است که خیلی از وقتتان را به خوشگذرانی کردن می‌گذرانید. هم اکنون پایین آوردن توقعات بیش از اندازه‌تان بیشتر از هر چیز دیگری باعث خوشبختی شما می‌شود.