رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز به نظر می رسد که دیگران مشغول لذت بردن از زندگی شان هستند ،اما نظر شما در تنگنای سختی گرفتار شده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد،اما شما باید تصمیم بگیرید که در این شرایط باقی بمانید یا اینکه آن را تغییر دهید. اگرچه نشانه ها […]

متولدین فروردین ماه

امروز به نظر می رسد که دیگران مشغول لذت بردن از زندگی شان هستند ،اما نظر شما در تنگنای سختی گرفتار شده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد،اما شما باید تصمیم بگیرید که در این شرایط باقی بمانید یا اینکه آن را تغییر دهید. اگرچه نشانه ها حاکی از این هستند که مسایل در حال حل شدن است، اما برای تان سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام های کوچک اما پی در پی رو به پیش روید.

متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما کاملاً از شریک کاریتان احساس رضایت می‌کنید، پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از کسی که دوستش دارید به خاطر اینکه فکر می‌کنید هیچ هدف مشترکی ندارید، جدا نشوید. شما می‌خواهید مثل کبک سرتان را زیر برف فرو کنید، ولی این کار مشکل شما را حل نمی‌کند. روبرو شدن با ضعفها و مشکلات یک رابطه، شما را از احساسات خودتان نیز آگاه می‌کند.

متولدین خرداد ماه

امروز بسیار برای‌تان سخت است که بخواهید درس جدیدی فرا بگیرید، چرا که شما سرکش تر از همیشه هستید. اگر شخصی با پاسخ‌های جدیدی ظاهر شود، شما سعی می‌کنید که اعتبار او را زیر سئوال ببرید و در او تعارض ایجاد کنید. شناختن نقش خود در کشمکش اخیر، قدرتی به شما می‌دهد تا مخالفت کنید، حتی اگر نتوانید آن را بیان کنید. زمانیکه شما بفهمید که مجبور نیستید تا درگیرهای درونی تان را به دیگران نسبت دهید، روابط و شرایط تان راحت‌تر اداره می‌شوند.

متولدین تیر ماه

تمایل شما برای داشتن یک رابطه با نشاط و عاشقانه امروز شدت می‌یابد. حتی اگر به کسی علاقمند هستید و او را زیر نظر دارید، اما باید بگویم که او گرفتار تر از این است که بخواهد برای عشق شما سرش را خلوت کند و با شما باشد، حتی اگر عشق شما یک عشق واقعی باشد. توان تان را برای یک عشق خیالی و غیر واقعی نگذارید، بلکه فرصتی را هم برای ابداع یک کارهنرمندانه صرف کنید. برنامه ریزی لازم نیست، یک کار بداهه و خودجوش بهترین کار است.

متولدین مرداد ماه

امروز روز مناسبی برای فراموش کردن برنامه‌های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می‌باشد. آنها از بین نمی‌روند اما به منظور رسیدن به یک بینش جدید لازم است که بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یک مرخصی یا تعطیلات کوتاه مدت است. امروز فقط به چیزهایی بپردازید که نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فکر استراحت و آرامش نباشید.

متولدین شهریور ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

متولدین مهر ماه

امروز بیشتر از روزهای قبل درگیر کار و فعالیت‌های شغلی خود هستید چون ماه وارد دهمین خانه کار و شغل شما شده است. شما می‌دانید چه می‌خواهید و بسیار مصمم هستید که می‌توانید نقشه‌های خود را جامه عمل بپوشانید. اما مواظب باشید، اگر بخواهید که سر سخت باشید و لجبازی کنید، موانعی بر سر راه شما به وجود خواهد آمد. تاکتیک‌هایتان را عوض کنید تا شرایط تغییر کند. انعطاف پذیری به شما کمک می‌کند تا در مسیر موفقیت پیشرفت کنید.

متولدین آبان ماه

شما امروز حتی اگر لازم شد که از مدرسه یا سرکارتان جیم شوید، در هر شرایطی دلتان می‌خواهد تفریح کنید!! اما شما درصورتی می‌توانید واقعاً تفریح کنید که وظایف‌تان را انجام نشده رها کنید. تنها فکر کردن در مورد نتیجه کار برای غلبه کردن بر یک مانع کفایت نمی‌کند. باوجود این با دسته بندی کردن کارهایتان در بخش‌های کوچک و پشت سر هم به راحتی می‌توانید کار خود را تمام کنید و بعد از آن می‌توانید با آرامش به تفریحتان نیز برسید.

متولدین آذر ماه

شما امروز احساس می‌کنید که پیش آمدهایی که رخ داده است کمی‌از حیطه کنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست که اتفاق بدی افتاده است؛ بلکه شما وقتی کنترل اوضاع از دستتان خارج می‌شود ناراحت می‌شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده که به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.

متولدین دی ماه

شما می‌دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی‌توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی‌دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می‌توانید مقصود خود را بیان کنید.

متولدین بهمن ماه

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می‌ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می‌کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دارید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می‌خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

متولدین اسفند ماه

احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.