رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه۱۳ مرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز شما خیلی رویایی فکر می‌کنید، گویی که درون ابرها زندگی می‌کنید! و چون حرف و عمل شما یکی نیست دیگران هم زیاد انگیزه ندارند که شما را به زندگی واقعی خود برگردانند. به نظر شما رویاپردازی کردن راهی برای دور شدن از مشکلات جدیدتان است، اما رویا پردازی کردن ابداً این […]

متولدین فروردین ماه

امروز شما خیلی رویایی فکر می‌کنید، گویی که درون ابرها زندگی می‌کنید! و چون حرف و عمل شما یکی نیست دیگران هم زیاد انگیزه ندارند که شما را به زندگی واقعی خود برگردانند. به نظر شما رویاپردازی کردن راهی برای دور شدن از مشکلات جدیدتان است، اما رویا پردازی کردن ابداً این مشکلاتات را حل نمی کند. با کار کردن و در زمان حال زندگی کردن راحت‌تر می‌توانید مشکلات خود را حل کنید.

 

متولدین اردیبهشت ماه

مواظبت کردن از کسانی که دوستشان دارید کاری است که خوب از عهده‌اش بر می‌آیید، بنابراین کاملاً طبیعی است که امروز در محل کار هم این کار بکنید! شما احساس خیلی خوبی به خودتان خواهید داشت، چراکه می‌توانید بدون نگران شدن به خاطر اولویت‌هایتان کارتان را انجام دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که در جامعه حضور داشته باشید و به خودتان هم توجه کنید!

متولدین خرداد ماه

امروز دوستانتان به شما به عنوان یک رهبر و مدیر نگاه می‌کنند، اما وقتی که شما این مسئولیت را به عهده می‌گیرید از تصمیماتتان شگفت زده می‌شوند. شما زیاد میل ندارید این نقش را قبول کنید، ولی بیشتر از همه انتظار دارید افراد دیگر هم هر یک به نوبه خود مسئولیت‌های خود را انجام دهند. در نهایت یکی از بهترین سیاست‌های شما این است که حتی اگر روش و سبک شما باعث ناراحتی افرادی که ازتان پیروی می‌کنند شود باز هم آن را تغییر نمی‌دهید.

متولدین تیر ماه

شما امروز احساس می‌کنید مثل توپ بیلیارد شده اید! از یک موقعیت فوق العاده دور می‌شوید تا موقعیت دیگری را به چنگ بیاورید! اوضاع امروز با برنامه های شما یا برنامه شخص دیگری هماهنگی ندارد. شما باید برنامه های خود را تغییر دهید تا با حوادث خارجی هماهنگی داشته باشد. تغییر دادن توقعاتتان باعث می‌شود روز سخت شما تبدیل به روزی هیجان انگیز شود که سرشار از شگفتی‌ها نیز خواهد بود.

 

متولدین مرداد ماه

مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته‌اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می‌توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی‌های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.

 

متولدین شهریور ماه

حالا که وجود ماه درخشان برج سرطان باعث شده اعتماد شما از این رو به آن رو شود، وقت این رسیده که در برنامه‌های بزرگ خود تجدید نظر کنید. به جای اینکه با شجاعتی دروغین و بدون توجه به احساسات‌تان کار کنید، تفکر و تعمق درونی داشته باشید و بدون اینکه وانمود کنید که می‌دانید واقعاً چه اتفاقاتی افتاده است، در مورد تغییر دیدگاه‌هایتان راجع به موضوعات اساسی با یکی از دوستانتان صحبت کنید. شاید آنها چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بدهند.

 

 

متولدین مهر ماه

شما امروز احساس شلوغی و همهمه می‌کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می‌گذرد اطمینانتان به خودتان کمتر می‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفعتان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید

.

متولدین آبان ماه

شما در نقطه شروع ماجرایی بزرگ ایستاده‌اید و آنچه که هم اکنون یاد می‌گیرید اساس و بنیاد چیزهایی است که پیش رو دارید. اگر یک بار عزم خود را جزم کنید و حرکت در مسیر تقدیر و سرنوشت خود را در پیش بگیرید، واقعا هیچ محدودیتی برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید وجود نخواهد داشت. از بزرگ فکر کردن نهراسید؛ فقط به یاد داشته باشید که باید افکارتان را با روشی کاربردی و منطقی ارائه کنید

.

متولدین آذر ماه

ممکن است شما حاضر نباشید که امروز در مواجهه با دیگری کوتاه بیایید،‌ حتی اگر این کار روشی نباشد که شما تاکنون داشته اید. شما احساس می‌کنید که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید. انگار که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید و مایلید که برای ایستادن پای عقاید و باورهای خود دست به هر کاری بزنید. بی شک  این کار قابل ستایش است، اما اطمینان پیدا کنید که فرضیه اخیرتان آنقدر مهم هست که قبل از اینکه خود را به خطر بیندازید فکر کنید که در قبال آن چه بدست می‌آورید

 

متولدین دی ماه

اگر در زندگی کاری و یا زندگی شخصی خود نیازمند کمک دیگران هستید و اگر امروز کسی از این درخواست شما استقبال نکند، ممکن است با موقعیت ناراحت کننده و نامطبوعی روبرو شوید. خوشبختانه شما فرشته نجاتی دارید که می‌تواند نجاتتان بدهد!! اجازه ندهید یاس و ناامیدی چشم تان را به روی خبرهای خوبی که این اطراف کمین کرده‌اند ببندد!!

 

متولدین بهمن ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

 

متولدین اسفند ماه

کار کردن داخل خانه شاید به نظر شما جالب نباشد و برایتان روز عالی را به همراه نداشته باشد، اما اگر یک بار پروژه ای را داخل خانه تمام کردید بسیار لذت خواهید برد و به خودتان افتخار می‌کنید! پس وقت را تلف نکنید، چراکه اگر کاری را به فردا موکول کنید انجام دادن آن کار سخت تر خواهد شد. اگر در مورد وظایفی که قبول کرده‌اید جدی عمل کنید، در حالیکه فردا برای تفریح خانه تان را ترک می‌کنید و می‌بینید که در دوره زمانی کوتاه مدت چه مقدار کار کرده‌اید خودتان هم شگفت زده خواهید شد!

.