رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه […]

متولدین فروردین ماه

امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

اخبار حیرت انگیزی از سوی دوستی دریافت می کنید که خیلی دور از شماست. این مستقیماً بر شما تأثیری نمی گذارد، ولی بر کل اقتصاد، سیاست و کسب و کارهای دنیا اثر دارد. شما از اثرات بلندمدت آن بر جامعه هم آگاهید. در این مورد با دوستانتان حرف می زنید. باید واقع گرا باشید و منتظر اخبار دیگری بمانید. شما می دانید که در یک رابطه هر دو نفر حرف های زیادی برای گفتن دارند. برای پیشگیری از سوءتفاهم ها باید صداقت داشته باشید و آنچه در ذهنتان است بگویید. امروز شما تعادل درونی دارید و این در کل به شما اعتماد به نفس می دهد. این هارمونی درونی اثراتی عالی بر روی افراد دور و برتان دارد. همه مذاکرات و گفتگوها با دیگران کاملاً خوب پیش می رود.

متولدین خرداد ماه

شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خاوهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

متولدین تیر ماه

شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می‌کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت‌تر می‌توانید به اهدافتان برسید.

متولدین مرداد ماه

شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری ثابت در مورد ایده آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی تان به ثمر بنشیند.

متولدین شهریور ماه

اگرچه شما در جمع دوستان خوبی قرار گرفته اید که می‌توانند به آسانی حواس شما را پرت کنند، ولی باز هم احساس می‌کنید برای انجام دادن کارهای ناتمام خود تحت فشار قرار گرفته اید و باید قبل از تفریح کردن آنها را تمام کنید. اگر شما دنبال راهی برای فرار می‌گردید، درست نیست که قوانین منظم روزانه تان را بشکنید. دلخوری‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، به کارتان فکر کنید و بعداً زمانی را هم به تفریح اختصاص بدهید.

متولدین مهر ماه

اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممکن است رابطه‌تان با یکی از اعضای خانواده‌تان در خانه شکر آب بشود. بحث کردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که همه کارهای شما درست است، به دنبال پیدا کردن نقطه‌های مشترک باشید. یک مذاکره همه جانبه از یک گفتمان یک طرفه مفیدتر است.

متولدین آبان ماه

شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

متولدین آذر ماه

درست وقتی همه چیز روبراه است، مانع جدیدی جلوی پای شما ظاهر می‌شود. شاید بخش مهمی از اطلاعاتی که بهتان داده شده را نادیده گرفته‌اید، یا فقط بخشی از وظایف کاریتان را انجام نداده‌اید. حالا دلیلش هرچه که باشد، دیگر نباید غر بزنید؛ اگر حواستان را جمع کنید می‌توانید جبران کنید. به جای اینکه انرژی‌تان را سر صحبت کردن در مورد این موضوع هدر بدهید، فقط فکر کنید ببینید که الان چه کاری لازم است انجام دهید.

متولدین دی ماه

شما امروز به خصوص اگر همکارانتان را دوست داشته باشید برای رفتن به سر کار اشتیاق دارید. اما هنوز بخشی از وجود شما هنوز دوست دارد در خانه بماند. تعادل ایجاد کردن بین روابط خانوادگی و فعالیتهای حرفه‌ای‌تان از آن چیزی که به نظر می‌رسد راحت تر است. بدون اینکه بیشتر درگیر یکی از این آنها بشوید به هر دو بخش زندگی تان توجه کافی داشته باشید.

متولدین بهمن ماه

اگرچه جمعه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است. شاید شما از برنامه‌هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می‌کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً کارتان را به درستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.

متولدین اسفند ماه

وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.