رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید […]

متولدین فروردین ماه

ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند.

متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

متولدین خرداد ماه

بعضی از متولدین این ماه، برای خود برنامه سفر آمده کرده اند اما نمی دانند که به کجا سفر کنند. شاید از قبل برنامه ریزی کرده بودید اما امروز واقعا سردرگم هستید که چکار کنید. بهتر است قبل از حرکت همه مسائل را اصلاح کرده و قبل از اینکه دیر شود، حرکت خود را آغاز نمایید. برای انتخاب کردن مقصد خود، بهتر است ساده ترین و راحت ترین راه را انتخاب کنید.

متولدین تیر ماه

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه‌تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته‌های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر –اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می‌کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می‌پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می‌رساند را بیابید.

متولدین مرداد ماه

درحالیکه شما به طور موقت از دعواها کناره گیری کرده اید، کشمکش‌های خانوادگی سر بر می‌آورند. باوجوداین کاملا واضح است که فشارهای پشت پرده هنوز در حال رشد هستند و دیر یا زود باید بهشان رسیدگی کنید. بهترین کار این است که به دنبال زمینه های مشترک باشید، بنابراین می‌توانید در مسائل دیگری که امکان صحبت کردن در موردشان در زمانهای دیگر هم امکان پذیر است به پیشرفت‌هایی نائل شوید.

متولدین شهریور ماه

صحبت کردن در مورد گذشته شاید ایده خوبی به نظر بیاید، اما احتمالاً نتیجه‌ای را که شما انتظار دارید به همراه نخواهد داشت. رک‌گویی بدون منظور شما ظاهراً می‌تواند تأثیری در برداشته باشد که در حقیقت این تأثیر دقیقاً با نیات شما مغایرت پیدا می‌کند. وقتی که اتفاقی می‌افتد شما یکی دو روز تغییر رویه می‌دهید، بنابراین اگر اتفاق بدی افتاد نگرانی به خودتان راه ندهید. اجازه بدهید که پیش آمدهای غیر منتظره دوره خود را طی کنند و سپس به این فکر کنید که در آینده انجام دادن چه کارهایی برایتان سودمند است.

متولدین مهر ماه

شما می توانید امروز بسیار آسان گیر و بی قید باشید چرا که یک دوست نزدیک از قصد و نیت شما به اشتباه برداشت دیگری می کند. شما اکنون زیاد به هدف تان نزدیک نیستید اما این ربطی به این ندارد که شما زیاد مراقب خودتان نیستید. احساسات شما شدید است حتی اگر شما حس نکنید که نیاز دارید که موقعیتی را در یک مسیر خاص راهنمایی کنید. متاسفانه شخص غیر قابل اعتمادی ممکن است کناره گیری و انزوای شما را بد تعیبر کند و آن را نشانه ای از یک بی علاقگی به خود بداند. این رفتار خود را ترک کنید تا مطمئن شوید که دیگران بدانند شما چقدر احساساتی هستید.

متولدین آبان ماه

دیگران ممکن است امروز شما را سرسخت و جنجالی ببینند، اما شما فقط اوقات خوبی خواهید داشت. اگر حرفی زدید که شخص حساسی از آن حرف ناراحت شد و رنجید شما کمک زیادی نمی‌توانید به او بکنید. قصد شما این است که باهوش باشید و نمی‌خواهید خوب فکر کنید. شما حدود خود را رعایت نمی‌کنید و اینکه فقط نظرات خود را به کرسی می‌نشانید. با این وجود، احترام گذاشتن به احساسات دیگران می‌تواند یک ایده زیرکانه باشد.

متولدین آذر ماه

شما در حالیکه تمام مسئولیت‌های خانواده و کارهای خانه را تقبل کرده‌اید، می‌خواهید فرد مسئولیت پذیری باشید، اما هروقت که می‌خواهید کمی تفریح کنید اولویت‌هایتان نیز به سرعت تغییر می‌کند! مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید، قادر نخواهید بود از زیر بار مسئولیت‌هایتان فرار کرده و به شادی و پایکوبی مشغول شوید!! به دنبال شکار یک لحظه خوب و مناسب گشتن فقط ناامیدی تان را بیشتر می‌کند؛ پس خم به ابرو نیاورده و هر کاری که ازتان انتظار می‌رود را انجام دهید.

متولدین دی ماه

امروز شما ضرورتا در آن حالتی نیستید که دیگران یا دوستان نزدیک شما در آن قرار دارند. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید متفاوت باشید؛ فقط موضوع این است که شما اکنون عقیده محکم و استواری راجع به چیزی دارید که بر موضوع حل نشده‌ای تاکید می‌کند. متاسفانه، هر چقدر بیشتر تلاش کنید که به این اختلافات دامن بزنید، احتمال جدایی بیشتر می‌شود. یکدفعه شما می‌فهمید که این جدایی نیازی به این ندارد که همین الان اصلاح شود، خودش به موقع درست خواهد شد.

متولدین بهمن ماه

شما تمام تلاش‌تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده‌اید و اکنون احساس می‌کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون، به هر حال،‌ به نظر می‌رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید،‌ اینکه حتی به سرعت برای انجام دادن کارهای بی شمار آماده می‌شوید. اکنون اولویت بخشی به کارهایتان بسیار مهم است،‌ برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می‌آید حرکت کنید. شما همیشه می‌توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

متولدین اسفند ماه

شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.