رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع بارش های رگباری

هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع بارش های رگباری مدیرکل دفتر پایش سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال بارش ناگهانی و رگباری در مناطقی از کشور به ویژه جنوب غرب کشور، هشدار داد: کشاورزان، عشایر و زنبورداران مراقب بارش‌های ناگهانی و رگبار باشند. در ۲۴ ساعت آینده سامانه بارشی که از روز گذشته وارد کشور شده […]

هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع بارش های رگباری

مدیرکل دفتر پایش سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال بارش ناگهانی و رگباری در مناطقی از کشور به ویژه جنوب غرب کشور، هشدار داد: کشاورزان، عشایر و زنبورداران مراقب بارش‌های ناگهانی و رگبار باشند.

در ۲۴ ساعت آینده سامانه بارشی که از روز گذشته وارد کشور شده در نیمه غربی فعال خواهد بود که وزش باد، بارش باران در این مناطق و بارش برف در مناطق مرتفع و سردسیر را به دنبال دارد.

روز سه شنبه نیز سامانه بارشی در نیمه غربی کشور بویژه استان های کرمانشاه، کردستان، لرستان، چهارمحال بختیاری، همدان و خوزستان تقویت می شود و دامنه های البرز، سواحل دریای خزر و بخش هایی از مرکز کشور را دربرمی گیرد.

از روز چهارشنبه، بارش ها در غرب به تدریج کاهش می‌یابد و در شمال غرب و جنوب غرب دامنه های البرز و سواحل دریای خزر به صورت پراکنده همچنان ادامه خواهد داشت.

در سه روز آینده شاهد وزش باد شدید هستیم که باعث متلاطم شدن دریای خزر و خلیج فارس خواهد شد.