رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


واکنش معکوس بازار سکه ایران به افت جهانی طلا

واکنش معکوس بازار سکه ایران به افت جهانی طلا در شرایطی که امروز (دوشنبه) در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا با عقب نشینی به ۱۲۷۸ دلار رسید، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به سه میلیون و ۷۲۰ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز افزایش حدود ۵۰ هزار تومانی […]

واکنش معکوس بازار سکه ایران به افت جهانی طلا

در شرایطی که امروز (دوشنبه) در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا با عقب نشینی به ۱۲۷۸ دلار رسید، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به سه میلیون و ۷۲۰ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز افزایش حدود ۵۰ هزار تومانی دارد.

امروز بهای هر مثقال طلا یک میلیون ۴۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۷ هزار تومان نرخ گذاری شد که نسبت به دیروز کاهش داشت اما بهای سکه تمام و ربع سکه افزایشی بود.

معامله گران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، هر نیم سکه را یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و هر ربع سکه را یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان فروختند و بهای هر سه گرمی به ۶۶۰ هزار تومان رسید.

در بازار ارز نیز صرافی های بانکی در ساعات آغازین بازار، بهای فروش هر یورو را ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و هر دلار آمریکا را ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کردند که تا زمان انتشار این خبر تغییری نداشته است./ایرنا