رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه رویدادهای امروز می توانند باعث شوند که شما دوباره احساس کودکانه ای را داشته باشید. بگذارید آینده از خودش مراقبت کند. یک اتومبیل جدید و یا لباس های گران قیمت را بدون خریدنش امتحان کنید. از هر هر دعوتی برای بیرون رفتن و لذت بردن کنار دوستانتان را بپذیرید.قبل از فرا رسیدن […]

متولدین فروردین ماه

رویدادهای امروز می توانند باعث شوند که شما دوباره احساس کودکانه ای را داشته باشید. بگذارید آینده از خودش مراقبت کند. یک اتومبیل جدید و یا لباس های گران قیمت را بدون خریدنش امتحان کنید. از هر هر دعوتی برای بیرون رفتن و لذت بردن کنار دوستانتان را بپذیرید.قبل از فرا رسیدن شب،حداقل دو چیز خوب برای خودتان انجام دهید.از دوستان و آشنایان خاصی آگاه باشید که فکر می کنید می توانید به آن ها اعتماد کنید، اما در واقع آن ها به طور پنهانی به دنبال آسیب زدن به شما هستند. این امکان را خواهید داشت که امروز لحظات فوق العاده ای را با شخص محبوبتان سپری کنید تا همه سو تفاهم ها را برطرف کنید و احساسات خود را بهتر بیان کنید.

دستاوردهای حرفه ای خوبی خواهید داشت، اما مراقب باشید که خون سرد باشید. امروز برای شما یک سورپرایز است.

متولدین اردیبهشت ماه

با همسایگان خود تماس داشته باشید و ثابت کنید که پدر و مادر خوبی هستید. از ارزش ها، شادی ها و اهداف بلند مدت خود حمایت کنید. زندگی شاد یعنی یافتن شادی در چیزهای کوچک. امروز باید هزینه ها را به حداقل برسانید، در غیر این صورت با مشکلات جدی روبرو خواهید شد که باعث بدبختی شما خواهد شد.

اما زندگی عشقی شما بسیار عالی است؛ اگر مجرد هستید، ممکن است عشقی بیابید که بر شما چیره می شود. برای خود احساس تاسف نکنید:افراد بی شماری ممکن است به شما رشک ببرند.

متولدین خرداد ماه

امروز روزی برای بررسی مخارج تان است، به خصوص اگر نگران پول هستید. در هنگام خرید احتیاط کنید. شما باید در پایان روز احساس تعادل بیشتری بکنید. می تواند یک روز رومانتیک برایتان باشد. امروز نسبتاً دمدمی مزاج خواهید بود.

سعی کنید در تمام مدت برای عشق خود با اشتیاق و فداکاری رفتار کنید. جو این ماه شما را در محیطی شاد سیر می دهد که به راحتی قابل تغییر نیست. ورزش کنید؛ نیاز به جذب ویتامین با مکمل ندارید:به جای آن غذاهای خوبی بخورید.

متولدین تیر ماه

اگر یک برنامه کامل از تعهدات خود را داشته باشید، می توانید با مسئولیت های خود روبرو شوید.

هر گونه استرس یا فشار بر عملکردهای فیزیکیتان تاثیر می گذارد. هر چه بیشتر تلاش کنید، احساس بهتری خواهید داشت. تاثیر شما بر دیگرانتان قوی است.

به نظر مشکل کبدی دارید. یک درمان با ویتامین های کامل و یا کلسیم داشته باشید. با دقت از چربی و شیرینی و یا میوه های تازه و یا پخته شده استفاده کنید.

باید روحیه خوبی داشته باشید، چون همه چیز برای شما دشوار و ناخوشایند به نظر می رسد.

این ناراحتی های بیشتر در حوزه حرفه ای و کاریتان وجود خواهند داشت. شجاع باشید!

متولدین مرداد ماه

سعی نکنید افراد دیگر را در مورد اینکه چه کسی هستید به اشتباه بیندازید. انسجام شخصیت بر پایه صادق بودن ساخته شده است.

درست همان طور که به مشکلات دیگران گوش می دهید، به اشتراک گذاشتن حرف های خودتان هم باعث می شود دیگران احساس خوبی بکنند. هر کاری که می توانید برای افراد انجام دهید. انتظار داشته باشید که مردم شما را دوست بدارند.

شما خیلی اعتماد به نفس دارید و این ممکن است به روابطتان در بسیاری از زمینه ها لطمه بزند. قبل از راه اندازی هر برنامه ای، اهداف خود را به وضوح تعریف کنید. شور و هیجان شما می تواند باعث ایجاد خصومت هایی شود. درمان های خرده خرده باعث نمی شود که شما احساس بهتری داشته باشید، بنابراین در برابر وسوسه هایتان مقاومت کنید.

امروز روز خوبی برای کوتاه کردن موهایتان است.

متولدین شهریور ماه

تا آنجا که ممکن است زود بیدار شوید. امشب برایتان گرایشی به جشن گرفتن وجود دارد. ممکن است شما محدودیت های خود را در یک مهمانی شبانه با دوستانتان تا خانه ادامه دهید. شادی، انیمیشن و خنده در زندگی تان بوجود خواهد آمد؛ شما امروزتان را بدون دغدغه های بزرگی سپری خواهید کرد و زمان به شیوه ای بسیار دلپذیر جریان خواهد یافت.

جو امروز به طور مطلوبی بر امور مالی شما تاثیر می گذارد و شما را آرام می کند؛ این لحظه ایده آلی برای سرمایه گذاری، خرید و افزایش سرمایه شرکت شما خواهد بود.

امروز شما خیلی غیرتی خواهید شد؛ آماده باشید تا فردی را که بد به همسرتان نگاه می کند را سر جایش بنشانید. آیا این ثابت می کند که شما این فرد را واقعاً دوست دارید؟ این طور نیست! رفتارتان را تغییر دهید.

متولدین مهر ماه

به محض داشتن الگوهای ناسالم، برایتان فرصت های جدیدی پدیدار خواهند شد. شما می توانید گام هایی بردارید و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. احساسات سنگینتان ممکن است کم شوند.

امروز یک روز خوب برای شروع کار بر روی برخی چیزهایی است که برنامه ریزی کرده اید.

یک رژیم غذایی خوب و یا برنامه ورزشی به افراد زیادی کمک خواهد کرد.

بینایی خود را چک کنید، به خصوص اگر مجبور هستید رانندگی های طولانی داشته باشید.

هنوز زمان مناسبی برای بروز عشقتان نیست، چون هنوز معشوقه تان به اندازه کافی قانع نشده است.

اجازه دهید زمان به شما کمک کند. امروز خوش شانس خواهید بود.

متولدین آبان ماه

امروز روز خوبی برای داشتن رابطه ای با سطحی عمیق تر است.

اگر معشوقه دارید، که باید خیلی خرج کنید تا به شما توجه نشان دهد، کمی بیشتر و جدی تر به ادامه رابطه تان فکر کنید.

اجازه ندهید شک و تردید لذت بردنتان از لحظات را خراب کند.

این بار، اعتدال را در همه چیز نشان می دهید. دویدن برای ثروت، قدرت و یا احترام نباید باعث به خطر انداختن سلامت جسمی یا ذهنی تان شود.

جو این ماه به شما جذابیت فوق العاده ای می دهد و می توانید مجموعه جدیدی از احساست زیبا را به دست آورید.

از این فرصت برای حل مشکلات مختلف خود استفاده کنید.

البته، گاهی اوقات باید تلاش کنید تا موفق شوید، اما این کار ارزش تلاش را دارد.

متولدین آذر ماه

مهارت های دیپلماتیک شما ارتقا پیدا خواهند کرد.

هر فرصتی را برای سازماندهی کاری، فکری و یا حل مشکلاتتان انجام دهید. در صورت امکان، با دوستانتان برنامه ای برای سرگرمی داشته باشید. مکالمات اتفاقی می توانند منجر به ایده های نوآورانه یا حرکت در جهت های تازه شوند.

بهتر است شما مشکلاتی با همسایگانتان خواهید داشت:سر و صدا، حیوانات خانگی، کودکان و غیره. احتمالاً یک برخورد اتفاقی برایتان رخ خواهد داد؛ اما به زودی متوجه خواهید شد که این یک ماجرای ناچیز نیست؛ شاید سرآغاز یک اتفاق جدید باشد، چه کسی می داند؟

متولدین دی ماه

شما ممکن است امروز احساس جاه طلبی کنید. این می تواند شما را در زمانی که با دیگران سر و کار دارید، در جای خوبی قرار دهد.

از هر گونه وسوسه برای دستکاری موقعیت ها به نفع خود اجتناب کنید. احساسات شما قوی است.

اگر به درستی هدایت نشود، آن ها می توانند منجر به توطئه های رمانتیکی شوند.

اگر معشوقه دارید، برنامه ای برای انجام یک کار خاص برای او انجام دهید. مشکلات جزئی هاضمه دارید، به منظور کاهش کار معده تان، باید عادت خود را بهبود دهید.

با این وجود، مشکلات سلامتی شما بیشتر به وضعیت ذهنی شما مربوط می شود. اگر لازم است در مورد شغل خود تصمیم هایی بگیرید و یا یک قرار ملاقات مهم را برنامه ریزی کنید و اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید. در روابط اجتماعی شما رضایت زیادی وجود دارد.

متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز شما یا فرد دیگری عصبانی شوید. اختلافات می تواند داغ, احمقانه, و خوشبختانه کوتاه باشند.

هر کاری که می توانید بکنید را انجام دهید. در صورت امکان زمان بیشتری را با علایق هنریتان سپری کنید.

این زندگی درونی شماست که نیاز به توجه دارد. تناقض درونی شما جدی تر می شود و ممکن است باعث ناراحتی شما شود.

سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید. شرایط به گونه ای پیش می رود که به شما کمک کند موقعیت کاریتان را بالاتر ببرید.

سعی کنید منطقی باشید:شما تمایل دارید بیش از حد در مسائل عشقی خودتان را خرج کنید.

گردش خون خیلی خوبی ندارید, ماهی آزاد یا ماهی خالدار برای گردش خون عالی هستند.

بحث کردن با عزیزانتان چیز خطرناکی نیست, اما تا زمانی که عصبانی نشوید.

متولدین اسفند ماه

در مقابل جر و بحث با کسی که دوستش دارید, محتاط باشید.

ممکن است فقط بیهوده بزرگ به نظر برسد. تا جایی که ممکن است به صورت مستقل کار کنید.

شما به همه وعده هایی که برایتان داده می شود، ایمان دارید.

نظرات خود را تحمیل نکنید, و سعی کنید پیشنهادها را در نظر بگیرید. مراقب عدم آشنایی و ارتباط با مافوق یا همکاران خود باشید.

مراقب باشید:یک تصادف فیزیکی برایتان محتمل است.