معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی:شاید در عدم پرداخت “بستههای حمایتی” اشتباه کرده باشیم
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی:شاید در عدم پرداخت “بستههای حمایتی” اشتباه کرده باشیم با بررسی اعتراضات توسط کارشناسان فرایند مجدد برای افرادی که مشول طرح بسته حمایتی بودهند اما دریافت نداشتهاند، آغاز میشود. مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی CRM با شماره تماس ۱۴۲۰ کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی […]
معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی:شاید در عدم پرداخت “بستههای حمایتی” اشتباه کرده باشیم
با بررسی اعتراضات توسط کارشناسان فرایند مجدد برای افرادی که مشول طرح بسته حمایتی بودهند اما دریافت نداشتهاند، آغاز میشود.
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی CRM با شماره تماس ۱۴۲۰ کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز در این خصوص فعال است.
همچنین به منظور پاسخگویی سریعتر و در راستای گسترش کانالهای ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت بسته حمایتی برای سرپرست خانوار در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala در دسترس است./تسنیم