رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


واکنش پلیس به ویدیوی اینستاگرامی فرهاد مجیدی

واکنش پلیس به ویدیوی اینستاگرامی فرهاد مجیدی معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا: حوالی ساعت ۲ بامداد روزگذشته، مأموران گشت پلیس راهور در بزرگراه شهید مدرس متوجه سرعت غیرمجاز یک دستگاه سواری هیوندا توسان شده و دستور توقف آن را صادر کردند. مأمور راهور از راننده هیوندا درخواست مدارک شناسایی کرد، اما راننده این […]

واکنش پلیس به ویدیوی اینستاگرامی فرهاد مجیدی

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا: حوالی ساعت ۲ بامداد روزگذشته، مأموران گشت پلیس راهور در بزرگراه شهید مدرس متوجه سرعت غیرمجاز یک دستگاه سواری هیوندا توسان شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

مأمور راهور از راننده هیوندا درخواست مدارک شناسایی کرد، اما راننده این خودرو که مشخص شد فرهاد مجیدی از بازیکنان فوتبال کشورمان است، ادعا کرد که هیچ یک از مدارک شناسایی خود اعم از بیمه نامه، گواهینامه، کارت ماشین و… را همراه ندارد.

برابر قانون مأمور پلیس راهور از راننده درخواست کرده تا در دستگاه تست سلامت فوت کند، متأسفانه آقای مجیدی از پذیرش درخواست مأمور پلیس راهور خودداری کرده و به این دلیل که فوتبالیست مطرحی است این کار را انجام نمی‌دهد و شروع به فیلم گرفتن از مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است.

در نهایت خودروی توسان به دلیل سرعت غیرمجاز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، در بررسی‌هایی که انجام دادیم، مأمور راهنمایی و رانندگی هیچ تخلفی نداشت و برابر قانون رفتار کرده است.