رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

متولدین فروردین ماه انرژی شما امروز در بالاترین سطح خود قرار دارد. امروز از لحاظ کاری احساس قدرت زیادی می کنید و این باعث می شود که بتوانید شرایط پیچیده را رهبری و مدیریت کنید. در این مرحله می توانید به دوستان خود کمک کنید و از انرژی خود به آنها نیز منتقل کنید . […]

متولدین فروردین ماه

انرژی شما امروز در بالاترین سطح خود قرار دارد. امروز از لحاظ کاری احساس قدرت زیادی می کنید و این باعث می شود که بتوانید شرایط پیچیده را رهبری و مدیریت کنید. در این مرحله می توانید به دوستان خود کمک کنید و از انرژی خود به آنها نیز منتقل کنید . خودتان را سرزنش نکنید و بدانید که بهترین ها در انتظار شماست و شکست ها می تواند شما را به موفقیت نزدیک کند . همیشه قرار نیست که همه چیز عالی پیش برود. کمی خوش بینی خود را بالا ببرید و با کوچک ترین شکستی نامید نشوید. مطمین باشید که تلاش های شما به زودی نتیجه بخش خواهد بود.

انرژی روز افزون شما انتظارت دیگران را از شما بیشتر می کند. سعی کنید که با آنها رودروایسی نکنید و منافع خودتان را نیز در نظر بگیرید.

متولدین اردیبهشت ماه

بی اعتمادی یا شک و تردید می تواند تعادل و ریتم زندگی شما را بهم بریزد. اکر عصبانی هستید، کمی توجه خود را از مشکلات بردادید و به داشته هایتان فکر کنید. از به اشتراک گذاشتن ایده هایتان در مورد دیگران حذر کنید و از غیبت کردن بپرهیزید. افرادی که پشت سر شما غیبت می کنن:نسبت به نوفقیت و دستاوردی در زندگیتان حسادت می ورزند. روی چیزهای ساده و زیبای زندگی تمرکز کنید. بهتر است که توجه حداکثری خود را روی فرزندان خود معطوف کنید. انها به این توجه از سمت شما نیاز دارند .

خودتان بهتر می دانید که بهترین کار برایتان چیست. امروز بهترین روز برای درخواست کمک از دیگران می باشد. مجبور نیستید که تمام کارهایتان را تنهایی پیش ببرید.

متولدین خرداد ماه

شما می توانید ارتباطات موثر را در چنین روزی به خوبی برقرار کنید. همچنین می توانید از ذوق و سلیقه امروز خود در زندگی استفاده کنید و آن را در یک هنر به کار بکیرید. با خوشبینی و مهربانی با دیگران رفتار کنزد. اگر در مورد خودتان مطمئن باشید، می توانید ارتباطات سخت را راحت تر از قبل کنید. هرجا که خواستید نه بگویید و شکرگزار خداوند باشید. شاید امروز در شرایط ازرداج با فردی به ظاهر مناسب قرار بگیرید اما دست نگه دارید. در طولانی مدت متوجه می شوید که این فرد مناسب شما نخواهد بود. پس در چنین تصمیمیاتی هرگز عجله نکنید و با دیگران مشورت کافی را داشته باشید.

. نباید بیش از حد به خودتان تکیه کنید. در واقع باید طوری رفتار کنید که دیگران نیز مایل به همکاری با شما باشند.

متولدین تیر ماه

امروز یک روز شلوغ برای شما خواهد بود. اتفاقات خوب می تواند در هر زمانی و هر جایی برای شما رخ بدهد. امروز ارتباطات اجتماعی شما در بالاترین حد خود قرار می گیرند. به حرف و درد و دل دوستان خود گوش کنید و با آنان ارتباط موثر برقرار کنید. از پیشنهادات افراد مطمئن استفاده کنید. از درخواست کمک از دیگران خجالت نکشید. گاهی اوقات با این درخواست ها افراد واقعی زندگی خود را می شناسید و باعث می شود که بفهمید در ادامه زندگی باید روی چه کسانی تکیه کنید. برای تعطیلات پیش رو برنامه ریزی داشته باشید و یک سفر کوتاه را ترتیب دهید. رژیم غذایی سالم و ورزش کردن را حتما در روتین روزانه خود قرار دهید.

بیش از حد به خودتان مغرور نشوید. افراد ضعیف تری در اطرافتان به کمک شما نیاز دارند. بهتر است که کمی هم به دیگران فکر کنید و خودخواهی را کنار بگذارید.

متولدین مرداد ماه

امروز افراد دیگر می توانند در مدیریت شرایط و رهبری کردن در امور به شما کمک کنند. بهتر است که کمی غرور خود را کنار بگذارید و از انها کمک بگیرید. امروز مهمانی به منزلتان می اید که با خودش خوش یمنی را به همراه می آورد. شما هوش فوق العاده ای دارید و در هر شرایطی می توانید حدس بزنید که دقیقا به چه لوازم و چه اقداماتی نیاز دارید. حتی به طور موقتی هم نباید خودتان را سرزنش کنید و باید دست از انتقاد کردن بردارید. امروز در عشق و روابط رمانتیک خوش شانس خواهید بود و می توانید افرادی را دور خود جمع کنید که از حضور در کنار آنها لذت ببرید.

مجردین ماه امروز در موقعیتی قرار خواهند گرفت که باید دست به انتخاب بزرگی بزنند. سعی کنید از قلبتان کمک بگیرید.

متولدین شهریور ماه

امروز کمی تمرکز خود را روی زیبایی اطرافتان بگدارید. مثلا می توانید دکوراسیون پذیرایی را تغییر دهید تا از لحاظ روحی انرژی بگیرید. تعمیر لوازم خانه یا خود خانه، آشپزی کردن، وقت گذراندن با اعضای خانواده یا جمع اورین کلکسیون های مورد علاقه می تواند دوباره شادی و روحیه را به شما هدیه دهد. حتی اگر مجبور به کار کردن هستید، سعی کنید که شرایط را طوری فراهم کنید که از همین کار کردن نهایت لذت را ببرید. برای لذت های کوچک مثل صرف غذا در کنار دوستان و خانواده برنامه ریزی کنید.

سعی کنید که در آن واحد دو کار را با یک دیگر انجام ندهید، زیرا دقت کار شما به شدت کاهش پیدا می کند. به دیگران قول هایی ندهید که نتوانید به آنها عمل کنید.

متولدین مهر ماه

انرژی امروز شما شرایط را طوری فراهم می کند که بتوانید با دیکران احساس نزدیکی و صمیمیت بالایی داشته باشید. امروز از این انرژی ناب استفاده کنید و رابط خود را با اطرافیان گسترش دهید. هرگونه تلاش در کترهای گروهی می تواند باعث موفقیت های بزرگ در کل گروه شود. پس از این تلاش های کوچک چشم پوشی نکنید. با جریان زندگی همراه شوید و سعی کنید که در هر مسیری به بهترین خود تبدیل شوید. خودتان را در کنار افراد استرسی و پر عاطفه قرار دهید و سعی کنید که در شرایط سخت به آنها کمک کنید . آرامش شما باعث بهبودی حال آنان می شود.

متولدین آبان ماه

شاید امروز کمی نسبت به جایگاه کنونی خود شک و تردید پیدا کنید . مطمین باشید که امروز، روز خوش شانسی شماست، اما ممکن است کم قول ها و تعهدات چندگانه در طول روز و درخواست های دیگران باعث شود که کمی برنامه هایتان بهم بریزد. امروز برای برنامه ریزی بیشتر بهترین خود را به منسه ظهور بگذارید. زندگی پر از اتفاقات خوب و بد است و نمی توانید کنترل تمام اتفاقات را به دست بگیرید. شاد بودن را انتخاب کنید. ناامیدی و خستگی باعث می شو که نتوانید بهترین خود را اجرا کنید. پس خودتان را با انرژی و فرکانس های مثبت زندگی غرق کنید.

متولدین آذر ماه

کیفیت زندگی مهم تر از ثروت یا هر نوع خوشبختی زودگدر دیگر می باشد. پس سعی کنید که با کیفیت زندگی کنید و از هر لحظه زندگی خود نهایت لذا را ببرید. اگر افرادی که در اطرافتان هستند، نمی توانند به نیازهای شما پاسخ دهند، بهتر است که توقع خود را از آنان بکاهید و روی پای خودتان بایستید. امروز وقت احساسی شدن و از روی احساسات تصمیم گرفتن نیست. کمی منطق خود را به کار بکیرید تا از عواقب کارها پشیمان نشوید. شاید افراد جدیدی در کنار شما قرار بگیرند که بتوانند شما را راضی کنند.

. از لحاظ عاطفی و اجتماعی به سمت موفقیت حرکت خواهید کرد. زندگی خانوادگی شما کمی آشفته خواهد شد و آرامش لازم را به شما نمی دهد، اما کافی است کمی صبر کنید و خودتان بهبود شرایط را در دست بگیرید و بیشتر از قبل با آنها وقت بگذرانید.

متولدین دی ماه

شاید دلتان بخواهد که به دیگران بگویید که مایل به انجام چه کارهایی هستید و افکارتان را برای آنها روی دایره بریزید. قبل از هر چیزی اول باید از انجام دادن این کار در برابر رئیس خود اجتناب کنید. شاید امروز برایتان خسته کننده باشد. بهتر است که سفری به خارج از شهر داشته باشید و کمی از لحاظ شغلی به خودتان استراحت دهید. هرچقدر که بیشتر با افراد هیجان انگیز ارتباط داشته باشید، احساس بهتری نسبت به خود و محیط اطراف خود پیدا خواهید کرد.

در مقابل رفتارهای بد دیگران بیش از حد سریع و نامناسب عکس العمل نشان ندهید. مراقب تغذیه خود باشید و از غذاهای بیش از حد چرب دوری کنید. سبزیجات بیشتری مصرف کنید.

متولدین بهمن ماه

ارزش شما خیلی بیشنر از جایگاه کنونی تان می باشد. امروز زمانی بسیار عالی است که بتوانید ور نورد افکار و ارزوها و بلند پروازی های خود فکر کنید و بیش از همیشه به ندای قلب خود نزدیک باشید. حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و مسئولیت های زیادی روی دوش شماست، می توانید با قدر زیاد یک روز تازه را شروع کنید. حداقل کاری که می توانید انجام دهید، این است که آمال و ارزوهای خود را روی یک برگ کاغد بنویسید و آن را مقابل چشمان خود قرار ندهید تا مسیر پیش روی خود را فراموش نکنید.

افرادی در زندگی شما هستند که نیازمند توجهی بیشتر از سمت شما می باشند. سعی کنید که آنها را درک کنید و توجه و علاقه را از آنها دریغ نکنید.

متولدین اسفند ماه

انرزی امروز شما به قدری زیاد است که می توانید آم را از طریق احساسات خود تخلیه کنید. مراقب رازهای دیگران باشید و آنها را برملا نکنید. شاید در محفل یا مجلسی مورد غیبت دیگران قرار بگیرید. اگر این موضوع به گوشتان رسید، بهتر است که عکس العملی نشان ندهید. کمی نسبت به رفتارها و شوخی های دیگران، جنبه بالاتری داشته باشبد. استراحت خود را افزایش دهید. قصاوت های دیگران را سرلوحه زندگی خود قرار ندهید و نسبت به عقاید دیگران نیز صبور باشید. عقیده شما نیز به نوبه خود محترم است و از بیان کردن آن خجالت نکشید./نمناک