رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


خودرویی ها چه چیزی را پنهان می کنند؟

خودرویی ها چه چیزی را پنهان می کنند؟ رییس کل بانک مرکزی چند روز پیش از ناکارآمدی صنعت خودرو و نارضایتی شدید مردم از تولیدات بی کیفیت انتقاد کرد و گفت تا چه زمانی باید از صنعت فشل خودرو حمایت کرد؟ این سخنان که سالهاست توسط مردم عنوان می شود، باعث حمله برخی گروه های […]

خودرویی ها چه چیزی را پنهان می کنند؟

رییس کل بانک مرکزی چند روز پیش از ناکارآمدی صنعت خودرو و نارضایتی شدید مردم از تولیدات بی کیفیت انتقاد کرد و گفت تا چه زمانی باید از صنعت فشل خودرو حمایت کرد؟

این سخنان که سالهاست توسط مردم عنوان می شود، باعث حمله برخی گروه های وابسته به صنعت خودرو شد. آنها تهدید کردند آیا بانک مرکزی توان تامین مالی واردات خودرو در صورت عدم فعالیت این صنعت را دارد؟ آنها همچنین عنوان کردند که نظام بانکی فشل است!

اما این واکنش خودرویی ها نمی تواند چیزی از اصل ناکارآمدی و آشفتگی در این صنعت را کم کند. سوال واضح است و اتفاقا همتی حرف مردم را زده. مردم سوال دارند و از وضعیت قیمت ها در بازار خودرو ناراضی اند.

در واقع باید از صنعت خودرو و گردانندگان آن پرسید که آیا مقصر در جا زدن تولیدات خودرویی، ‌بی کیفیت بودن قطعات، بی توجهی نسبت به خواست مردم و ناتوانی در رقابت با تولیدات خارجی،‌ بانک ها هستند؟ اگر بانک ها تسهیلات نمی پرداختند امروز این صنعت در کجا بود؟ مگر همین چند سال پیش نبود که بن بست فروش تولیدات با تسهیلات نظام بانکی حل شد؟

احتمالا مقصر کشته های جاده ای هم بانک ها هستند؟!؟ نکته آخر اینکه خودرویی ها به مردم بگویند چقدر دیگر بپردازند تا آنها راضی شوند خوب است؟

لطفا دستتان را از جیب مردم خارج کنید!