رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


شبکه CNBC: قیمت بیت کوین سال آینده به ۲۵۰ هزار دلار می رسد

شبکه CNBC: قیمت بیت کوین سال آینده به ۲۵۰ هزار دلار می رسد در برنامه شبکه CNBC با عنوان فست مانی (Fast Money)، تعدادی از سرمایه‌گذاران بزرگ حوزه بیت کوین، به تشریح آینده این ارز دیجیتال پرداختند. برایان کلی (Brian Kelly) به همراه تام لی (Tom Lee)، از شرکت فانداسترت (Funstrat)، به بحث در خصوص […]

شبکه CNBC: قیمت بیت کوین سال آینده به ۲۵۰ هزار دلار می رسد

در برنامه شبکه CNBC با عنوان فست مانی (Fast Money)، تعدادی از سرمایه‌گذاران بزرگ حوزه بیت کوین، به تشریح آینده این ارز دیجیتال پرداختند.

برایان کلی (Brian Kelly) به همراه تام لی (Tom Lee)، از شرکت فانداسترت (Funstrat)، به بحث در خصوص وضعیت بیت کوین در میان مدت پرداختند. به عقیده آنها افزایش چشم گیر قیمت در میان مدت هدفی معقول و ممکن است.

برایان کلی ضمن تایید نظرات تیم دریپر (Tim Draper)، گفت که رسیدن به قیمت ۲۵۰,۰۰۰ دلار ممکن است. دریپر در صحبت‌های خود گفته بود که قیمت بیت کوین در سال‌های آتی به این رقم خواهد رسید.

به گفته کلی، قیمت ۲۵۰,۰۰۰ دلاری برای بیت کوین با کانالی که این ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۳ در آن قرار دارد، منطبق است. او در توضیح صحبت‌های خود می‌گوید: اگر بیت کوین الگوی فعلی را حفظ کند (تحلیل معمولی که مردم در هر کلاس از دارایی‌های انجام می‌دهند) و اگر در همین کانال باقی بماند، اوج این کانال در محدوده ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار خواهد بود.