رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


اطلاعیه شماره یک کمیته اطلاع رسانی ستادملی مقابله با کرونا درمورد طرح فاصله گذاری هوشمند

اطلاعیه شماره یک کمیته اطلاع رسانی ستادملی مقابله با کرونا درمورد طرح فاصله گذاری هوشمند ۱-با توجه به ماهیت گسترش و فابلیت کرونا فاصله گذاری اجتماعی مهم ترین راهکار کنترل است و رعایت این فاصله تا زمان درچرخش بودن بیماری، ضروری است؛ این اقدام می تواند تا ۹۵درصد مانع شیوع بیماری شود. ۲. طرح فاصله‌گذاری […]

اطلاعیه شماره یک کمیته اطلاع رسانی ستادملی مقابله با کرونا درمورد طرح فاصله گذاری هوشمند

۱-با توجه به ماهیت گسترش و فابلیت کرونا فاصله گذاری اجتماعی مهم ترین راهکار کنترل است و رعایت این فاصله تا زمان درچرخش بودن بیماری، ضروری است؛ این اقدام می تواند تا ۹۵درصد مانع شیوع بیماری شود.

۲. طرح فاصله‌گذاری هوشمند ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است و صرفا مشاغل «غیر پر ریسک» همراه با التزام به رعایت دستورالعملهای بهداشتی ابلاغی مجوز فعالیت پیدا می‌کنند.

۳. ستاد ملی مقابله با کرونا، همچنان بر استمرار «در خانه بمانیم» تاکید دارد و تنها بخش های تولیدی – اصناف و مشاغل مشخص شده در طرح برای خدمت رسانی به مردم با اجرای دستورالعمل های مصوب و ابلاغی امکان فعالیت کسب و کار خواهند داشت

۴. با اجرای این طرح، تعطیلی¬های پایه (شامل تعطیلی مدارس، دانشگاه¬ها، ورزشگاه¬ها، مراکز فرهنگی، هنری، مشاغل پرریسک و … ) و همچنین ممنوعیت ترددهای بین استانی،تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد یافت.

۵. مراکز اداری نیز از تاریخ ۲۳ فروردین با رعایت اصول بهداشتی با دوسوم کارمندان خود فعال خواهند شد و ساعت کاری از ۷صبح تا ۱۴ خواهد بود.