چرایی اتمام حجم اینترنت در تماس تصویری پیامرسان بومی
چرایی اتمام حجم اینترنت در تماس تصویری پیامرسان بومی مدتی قبل یکی از کاربران فضای مجازی در توییتر از تمام شدن حجم بسته اینترنت همراه اول خود پس از تماس تصویری در بستر پیامرسان بومی سروش خبر داد. معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری: تخلفی که یکی از شهروندان درباره اپراتور همراه اول اعلام کرده […]
چرایی اتمام حجم اینترنت در تماس تصویری پیامرسان بومی
مدتی قبل یکی از کاربران فضای مجازی در توییتر از تمام شدن حجم بسته اینترنت همراه اول خود پس از تماس تصویری در بستر پیامرسان بومی سروش خبر داد.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری:
تخلفی که یکی از شهروندان درباره اپراتور همراه اول اعلام کرده بود، بررسی شد و همانطور که در توئیت پشتیبانی اعلام شد، این تخلف انجام گرفته است.
ما نیز در این خصوص تذکرات لازم را دادیم. قدم بعدی بررسی فنی موضوع است تا رفع مشکلی که اعلام شده برایمان محرز شود.
مشکلات ناشی از این بود که پیامرسان سروش سرویس ویدیو کال را بر اساس پروتکل خاص خود ارائه میکند که این پروتکل در اپراتورها شناسایی و بر اساس تعرفه ترجیحی محاسبه نشده است./ ایرنا