رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


داروی رمدسیویر موجود در بازار سیاه غیر مجاز است/ بیماران کرونایی پول نجومی به دارو ندهند

داروی رمدسیویر موجود در بازار سیاه غیر مجاز است/ بیماران کرونایی پول نجومی به دارو ندهند شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو: داروی رمدسیویر با برچسب تقلبی به قیمت های نجومی در بازار آزاد به فروش می‌رسد، این اقدام به دست سودجویان صورت گرفته و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. داروی رمدسیویر […]

داروی رمدسیویر موجود در بازار سیاه غیر مجاز است/ بیماران کرونایی پول نجومی به دارو ندهند

شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو:

داروی رمدسیویر با برچسب تقلبی به قیمت های نجومی در بازار آزاد به فروش می‌رسد، این اقدام به دست سودجویان صورت گرفته و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

داروی رمدسیویر که توسط برخی از مراجع دارویی برای درمان برخی بیماران مبتلا به کرونا مورد توجه قرار گرفته است، با پیگیری سازمان غذا و دارو وارد کشور شده و برای انجام کارآزمایی بالینی در اختیار معاونت تحقیقات وزارت بهداشت قرار گرفته است.

بنابراین هیچ نمونه مورد تائیدی از رمدسیویر در بازار وجود ندارد و تمام نمونه های موجود آن در بازار غیر رسمی، غیرمجاز و تقلبی محسوب می شود.

قابلیت تولید این دارو و ماده اولیه آن در کشور وجود دارد و به محض تائید آن توسط کمیته علمی مبارزه با کرونا وارد مدار تولید خواهد شد.

داروی رمدسیویر هنوز در پروتکل درمانی بیماری کرونا وجود ندارد از همکاران پزشک می‌خواهیم از تجویز این دارو و سرگردانی خانواده بیماران جدا خودداری کنند.