رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


زمان دوگانه سوز شدن خودرو‌های اینترنتی مشخص شد/ تاکسی و وانت بار‌ها در اولویت دوگانه سوز شدن

زمان دوگانه سوز شدن خودرو‌های اینترنتی مشخص شد/ تاکسی و وانت بار‌ها در اولویت دوگانه سوز شدن محمد حسین باقری، مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: متقاضیان می‌توانند به سایت https://gcr.niopdc.ir مراجعه و فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند. سامانه جدید طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی به‌منظور سهولت در فرآیند ثبت‌نام، […]

زمان دوگانه سوز شدن خودرو‌های اینترنتی مشخص شد/ تاکسی و وانت بار‌ها در اولویت دوگانه سوز شدن

محمد حسین باقری، مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

متقاضیان می‌توانند به سایت https://gcr.niopdc.ir مراجعه و فرآیند ثبت نام خود را کامل کنند.

سامانه جدید طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی به‌منظور سهولت در فرآیند ثبت‌نام، نوبت‌گیری و بررسی نهایی متقاضیان گازسوز کردن خودرو‌های عمومی به‌طور رسمی رونمایی شد که متقاضیان از جمله مالکان خودرو‌های تاکسی عمومی و وانت‌بارها، نیسان و کامیونت می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور مراجعه کنند.

در حال حاضر تا به امروز چیزی بالغ بر ۸۸ هزار خودرو در این طرح ثبت نام شده اند که اولویت اصلی ما خودرو‌های عمومی مانند تاکسی و وانت بار‌ها هستند.

هر نوع خودرو وانت بار با هر نوع پلاکی در کشور قابلیت دوگانه سوز شدن را دارد به طوری که می‌توانند در این طرح شرکت کنند و ظرفیت تبدیل کافی در کارگاه‌های تبدیل وجود دارد و آمادگی داریم در صورت نیاز و افزایش استقبال متقاضیان، این ظرفیت باز هم افزایش یابد.