رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ترامپ: اگر در انتخابات برنده شوم ایران کمتر از یک ماه با آمریکا به تفاهم می‌رسد

ترامپ: اگر در انتخابات برنده شوم ایران کمتر از یک ماه با آمریکا به تفاهم می‌رسد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، گفت در صورت پیروزی او در انتخابات ریاست‌جمهوری آبان ماه، ایران به سرعت با ایالات متحده به تفاهم خواهد رسید. ترامپ، روز پنج‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود در کاخ سفید گفت: «اگر ما در […]

ترامپ: اگر در انتخابات برنده شوم ایران کمتر از یک ماه با آمریکا به تفاهم می‌رسد

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، گفت در صورت پیروزی او در انتخابات ریاست‌جمهوری آبان ماه، ایران به سرعت با ایالات متحده به تفاهم خواهد رسید.

ترامپ، روز پنج‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود در کاخ سفید گفت: «اگر ما در انتخابات برنده شویم، ایران خیلی سریع با ما به توافق خواهد رسید. من فکر می‌کنم همان هفته اول این اتفاق بیفتد اما بگذارید بگوییم یک ماه، زیرا تولید ناخالص داخلی آنها ۲۵ درصد کاهش یافته و این رقم بی‌سابقه است و آنها دوست دارند دوباره کشوری موفق داشته باشند.»

رییس‌جمهوری آمریکا، در ادامه به دستاوردهای کشورش در زمینه ایجاد صلح در خاورمیانه اشاره کرد و با اشاره به میانجیگری آمریکا در توافق عادی سازی روابط اسرائیل و امارات متحده عربی، گفت: «کشورها صف کشیده‌اند و در یک بازه نسبتا کوتاه خواهید شنید که کشورهای دیگر نیز به آن ملحق شده‌اند و صلح در خاورمیانه برقرار خواهد شد.»