رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


۹۰۰ کانتینر قطعات خودرو در گمرک منتظر ترخیص/دپو مواد اولیه و قطعات خودرو در گمرکات

۹۰۰ کانتینر قطعات خودرو در گمرک منتظر ترخیص/دپو مواد اولیه و قطعات خودرو در گمرکات ملت شاهی، مدیر خدمات بازرگانی ایران خودرو : برخی از قطعات مورد نیاز برای تکمیل ساخت یک خودرو در گمرکات مانده است، در حال حاضر گمرکات برای ترخیص قطعات دپو شده همکاری دارند اما مقدار قابل توجهی از قطعات در […]

۹۰۰ کانتینر قطعات خودرو در گمرک منتظر ترخیص/دپو مواد اولیه و قطعات خودرو در گمرکات

ملت شاهی، مدیر خدمات بازرگانی ایران خودرو :

برخی از قطعات مورد نیاز برای تکمیل ساخت یک خودرو در گمرکات مانده است، در حال حاضر گمرکات برای ترخیص قطعات دپو شده همکاری دارند اما مقدار قابل توجهی از قطعات در گمرکات مانده است و همین عامل باعث مشکل در تکمیل خودروهای ناقص شده است.

مواد اولیه مانند ورق آهن آلات خاص و قطعاتی مانند کاتالیست و سیستم‌های الکترونیک خودرو از جمله محموله‌های ایران خودرو است که در حال ترخیص از گمرکات اجرایی کشور هستند.

هر چقدر فرآیند ترخیص کالا سرعت یابد، تولید ایران خودرو نیز با ظرفیت بالاتری ادامه می‌یابد که سبب افزایش عرضه خودرو به بازار، اجرای تعهدات معوق و در نتیجه رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد.

آهنگ تولید امسال ایران خودرو نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته و ضروری است تا قطعات مورد نیاز نیز با سرعت بیشتری به خطوط تولید تزریق شود.

در حال حاضر حدود ۹۰۰ کانتینر در گمرکات مانده و منتظر ترخیص آنها هستیم.