رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


توییتر توییت‌های ترامپ از حساب کاربری دولتی را هم حذف کرد

توییتر توییت‌های ترامپ از حساب کاربری دولتی را هم حذف کرد ساعاتی پس از آنکه توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را به‌طور دایم مسدود کرد، توییت‌های ترامپ از حساب کاربری دولتی @POTUS نیز حذف شد. ترامپ در این توییت‌های تاکید کرد که خاموش شدن صدای خود از سوی توییتر را پیش‌بینی می‌کرد. او […]

توییتر توییت‌های ترامپ از حساب کاربری دولتی را هم حذف کرد

ساعاتی پس از آنکه توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را به‌طور دایم مسدود کرد، توییت‌های ترامپ از حساب کاربری دولتی @POTUS نیز حذف شد.

ترامپ در این توییت‌های تاکید کرد که خاموش شدن صدای خود از سوی توییتر را پیش‌بینی می‌کرد. او مسئولان توییتر را به هماهنگی با دمکرات‌ها و چپ‌های تندرو متهم کرد که برای حذف حساب کاربری ترامپ از این شبکه اجتماعی تلاش کردند.

ترامپ خطاب به ۷۵ میلیون نفری که به او رای دادند نوشت: «ممکن است توییتر یک شرکت خصوصی باشد، اما بدون هدیه دولت که همان بند ۲۳۰ است، نمی‌تواند برای مدت طولانی به بقای خود ادامه دهد. پیش‌بینی می‌کردم که این اتفاق بیافتد و با تعدادی از سایت‌های دیگر در حال مذاکره هستیم. خبر بزرگی در راه است.»

دونالد ترامپ در ادامه این رشته توییت‌ها از احتمال ایجاد پلتفرم خودش در شبکه‌های اجتماعی خبر داده بود که امکان «خاموش کردن» صدای کاربران را ندارد.