رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


گزارش سازمان جهانی بهداشت از کاهش موارد ابتلا به کرونا در جهان

گزارش سازمان جهانی بهداشت از کاهش موارد ابتلا به کرونا در جهان سازمان جهانی بهداشت از کاهش ۴ درصدی موارد ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میرهای ناشی از آن در اکثر مناطق جهان به خصوص در آمریکا و اروپا خبر داد. به نقل از تارنمای رسمی سازمان ملل، سازمان جهانی بهداشت ضمن اعلام خبر […]

گزارش سازمان جهانی بهداشت از کاهش موارد ابتلا به کرونا در جهان

سازمان جهانی بهداشت از کاهش ۴ درصدی موارد ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میرهای ناشی از آن در اکثر مناطق جهان به خصوص در آمریکا و اروپا خبر داد.

به نقل از تارنمای رسمی سازمان ملل، سازمان جهانی بهداشت ضمن اعلام خبر کاهش موارد ابتلا به کووید-۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن در اکثر مناطق جهان تصریح کرده که با این حال، میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در مناطق جنوب شرقی آسیا و اقیانوس آرام غربی به ترتیب ۱۵ و ۳۴ درصد افزایش یافته است.

این سازمان همچنین کاهش میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در اروپا، مدیترانه شرقی، آمریکای شمالی و جنوبی و آفریقا را به ترتیب ۱۸، ۱۳، ۴ و ۳ درصد اعلام کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: درحالی که در اکثر مناطق جهان کاهش موارد ابتلا به همه گیری کووید-۱۹ گزارش شده، اما در جنوب شرقی آسیا همچنان سیر صعودی مبتلایان به کرونا طی ۹ هفته گذشته تداوم داشته است.