رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


ماجرای بازداشت خبرنگار و عکاس ایرانی در مرزهای غربی ایران

ماجرای بازداشت خبرنگار و عکاس ایرانی در مرزهای غربی ایران پس از حدود دو هفته از زمان بازداشت اعظم محبی خبرنگار و مجید سعیدی عکاس، در مناطق مرزی خوی، روز گذشته با وجود قول‌های مساعد آزادی سعیدی، اما اعظم محبی به تنهایی به تهران بازگشت. اعظم محبی در گفت‌وگو با «شرق» می‌گوید: «من برای تهیه […]

ماجرای بازداشت خبرنگار و عکاس ایرانی در مرزهای غربی ایران

پس از حدود دو هفته از زمان بازداشت اعظم محبی خبرنگار و مجید سعیدی عکاس، در مناطق مرزی خوی، روز گذشته با وجود قول‌های مساعد آزادی سعیدی، اما اعظم محبی به تنهایی به تهران بازگشت.

اعظم محبی در گفت‌وگو با «شرق» می‌گوید: «من برای تهیه گزارش‌های میدانی به منطقه آمدم. تقریبا یک هفته در منطقه کار می‌کردم. اولین گزارش من در روزنامه «شرق» کار شد و برای تهیه دیگر گزارش‌هایم فعال بودم که به روزنامه «شرق» تقاضا دادم که عکاس به پروژه اضافه کند و آنها هم آقای سعیدی را معرفی کردند؛ اما متأسفانه در اولین روز ورود آقای سعیدی،‌ ما در جاده چالدران به خوی در منطقه‌ای از روستای چالدران به خوی که تقریبا چیزی حدود ۳۷، ۳۸ (نزدیک به ۴۰) کیلومتر با مرز فاصله داشت دستگیر شدیم. من جزئیات زیادی درباره پرونده سعیدی نمی‌دانم. فقط درمورد پرونده خودم با تأمین وثیقه فعلا توانستم بیرون بیایم»