رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


پیام آژانس به ایران؛ مواضع اِعلامی با مواضع اِعمالی متفاوت است

پیام آژانس به ایران؛ مواضع اِعلامی با مواضع اِعمالی متفاوت است مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: سیاست غرب همیشه بر محور تحریک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران بوده و صدور چنین قطعنامه‌ای قابل پیش‌بینی بود. اما رفتار آژانس نشان داد که این نهاد بین‌المللی در […]

پیام آژانس به ایران؛ مواضع اِعلامی با مواضع اِعمالی متفاوت است

مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سیاست غرب همیشه بر محور تحریک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران بوده و صدور چنین قطعنامه‌ای قابل پیش‌بینی بود. اما رفتار آژانس نشان داد که این نهاد بین‌المللی در موضوع هسته‌ای، اعتبار خود را هزینه سیاست زدگی و فشار آمریکا و اروپا علیه ایران کرده که برای آینده آژانس بی اعتباری رقم می‌زند.

غرب به دنبال سوء استفاده از فضای داخلی کشور برای منافع خود است که در نهایت منتهی به صدور چنین قطعنامه‌ای شد؛ البته آنها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران از این مرحله عبور خواهد کرد و در ثبات و امنیت قرار دارد. به همین دلیل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیام‌هایی به مقامات سازمان انرژی اتمی ارسال کرده مبنی بر اینکه مواضع اِعلامی آنها با مواضع اِعمالی متفاوت است.