رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


کیومرث نیازٱذری تبرئه شد

کیومرث نیازٱذری تبرئه شد کیومرث نیازآذری، رئیس اسبق دانشگاه مازندران و یکی از نام‌های مطرح در پرونده موسوم به طبری از اتهام قاچاق دو تن و ۴۰۴ کیلوگرم طلا تبرئه شد. او در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه شرق ضمن تایید قطعیت حکم برائت خود، تصریح کرده هیچ دخالتی در فعالیت اقتصادی و تجاری فرزندش نداشته […]

کیومرث نیازٱذری تبرئه شد

کیومرث نیازآذری، رئیس اسبق دانشگاه مازندران و یکی از نام‌های مطرح در پرونده موسوم به طبری از اتهام قاچاق دو تن و ۴۰۴ کیلوگرم طلا تبرئه شد.

او در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه شرق ضمن تایید قطعیت حکم برائت خود، تصریح کرده هیچ دخالتی در فعالیت اقتصادی و تجاری فرزندش نداشته و سهام‌دار یا مدیرعامل هیچ شرکتی در تهران و دبی نبوده است.

استادتمام دانشگاه ساری با بیان اینکه دو فرد با هدف کاملا شخصی، با ارائه اطلاعات اشتباه به بازپرسی، نه تنها در حق او بلکه در حق قوه قضاییه هم ظلم کردند، می‌گوید: در اتهام ناروای قاچاق دو تن و ۴۰۴ کیلو طلا، نه تنها حتی یک گرم طلا از کشور خارج نشده بلکه به مقدار دو تن و ۴۰۴ کیلوگرم طلا در زمان اوج نیاز کشور، از مرز مجاز کشور وارد و از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص شده و تمام حقوق و عوارض گمرکی پرداخت شده است.

منبع: روزنامه شرق
خبرنگار: ستاره جاوید

https://www.sharghdaily.com/fa/tiny/news-865251