رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


روزنامه اعتماد: قبض‌های گاز میلیونی برای خانه‌های مناطق سردسیر و افراد تحت‌ پوشش کمیته امداد!

روزنامه اعتماد: قبض‌های گاز میلیونی برای خانه‌های مناطق سردسیر و افراد تحت‌ پوشش کمیته امداد! روزنامه اعتماد نوشت: استفاده از گاز برای گرمایش در خانه‌های روستایی به دلیل مساحت بالاتر و تفاوت آن با خانه‌های شهری، بیشتر است و ساکنان این مناطق هم از این تغییرات در امان نمانده‌اند. تا پیش از تغییر تعرفه گاز […]

روزنامه اعتماد: قبض‌های گاز میلیونی برای خانه‌های مناطق سردسیر و افراد تحت‌ پوشش کمیته امداد!

روزنامه اعتماد نوشت:
استفاده از گاز برای گرمایش در خانه‌های روستایی به دلیل مساحت بالاتر و تفاوت آن با خانه‌های شهری، بیشتر است و ساکنان این مناطق هم از این تغییرات در امان نمانده‌اند.

تا پیش از تغییر تعرفه گاز در بخش خانگی، با همین میزان مصرف، رقم‌های بسیار کمتری روی قبض‌ها نوشته می‌شد، اما از اوایل آذر امسال ماجرا تغییر کرد و تعرفه گاز افزایش پیدا کرد.

صدور قبض‌های گاز میلیونی در شهرهای مختلف برای مشترکان خانگی در زمستان امسال آنقدر سروصدا کرد و بازتاب داشت که مسئولان بسیاری از استان‌ها اعلام کردند که مردم فعلا قبض‌های گاز نجومی را پرداخت نکنند.

این ماجرا که از دی امسال شروع شده، هنوز هم ادامه دارد و بسیاری از مشترکان خانگی نمی‌دانند چطور باید این قبض‌ها را پرداخت کنند. شرکت ملی گاز اعلام کرده است که با توجه به تعرفه‌های جدید، مشترکان باید مصرف گاز را کنترل کنند.