رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


در واکنش به ۴۰ دقیقه فحاشی در لیگ ایران؛ بسکتبال شاهد سیاه ترین روز خود بود

در واکنش به ۴۰ دقیقه فحاشی در لیگ ایران؛ بسکتبال شاهد سیاه ترین روز خود بود حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک در خصوص حواشی دیدار مقابل مس کرمان به خبرنگار جی پلاس گفت: یکی از سیاه ترین روزهای بسکتبال را گذراندیم. متاسفم برای باشگاهی که نام فرهنگی ورزشی را یدک می‌کشد و حاضر […]

در واکنش به ۴۰ دقیقه فحاشی در لیگ ایران؛ بسکتبال شاهد سیاه ترین روز خود بود

حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک در خصوص حواشی دیدار مقابل مس کرمان به خبرنگار جی پلاس گفت: یکی از سیاه ترین روزهای بسکتبال را گذراندیم. متاسفم برای باشگاهی که نام فرهنگی ورزشی را یدک می‌کشد و حاضر هستند به هر قیمتی و از هر شرایطی یک برد به دست بیاورند.

تاسف دارد تماشاگرانی ‌آوردند که تمام چهل دقیقه بازی را فحاشی کردند ، تک به تک اسم ما را صدا زدند و با اشاره دست و بدن الفاظ زشتی تا آخر بازی به کار بردند.

جالب اینجا است که ما یک لیست چهارده نفره داریم که آن را در اختیار میز داوری می‌گذاریم و این لیست دست تماشاگران مس کرمان افتاد و حتی اسم بازیکنانی که در این بازی همراه تیم نبودند را هم خواندند و به آن‌ها هم فحاشی کردند.

باید به کل مجموعه نبوغ اراک جایزه داد چون علی رغم اینکه بازی را با اختلاف عقب بودیم هیچ کدام از بازیکنان من در این چهل دقیقه عکس‌العملی نشان نداد و کوچکترین بازخوردی نداشتیم که کسی بخواهد بگوید ما هم این کار را انجام دادیم./ جماران