رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


وزیر ارتباطات: حداکثر نیاز ارتباطات با خارج از کشور ۱۰ درصد است

وزیر ارتباطات: حداکثر نیاز ارتباطات با خارج از کشور ۱۰ درصد است وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه دولت به ایرنا اعلام کرد نیاز کشور برای برقراری ارتباط با خارج حداکثر ده درصد است. او همچنین تأکید کرد پلتفرم‌های خارجی زیادی که فیلتر نیستند، در دسترس قرار دارند و پیام‌رسان‌های بومی نیز روزبه‌روز درحال پیشرفت هستند. […]

وزیر ارتباطات: حداکثر نیاز ارتباطات با خارج از کشور ۱۰ درصد است

وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه دولت به ایرنا اعلام کرد نیاز کشور برای برقراری ارتباط با خارج حداکثر ده درصد است. او همچنین تأکید کرد پلتفرم‌های خارجی زیادی که فیلتر نیستند، در دسترس قرار دارند و پیام‌رسان‌های بومی نیز روزبه‌روز درحال پیشرفت هستند.

«عیسی زارع‌پور» درباره رفع فیلتر پیام‌رسان‌های خارجی اظهار داشت: «وزارت ارتباطات موظف به فراهم‌کردن ابزارهای لازم برای تسهیل ارتباطات مردم است و زمانی که یک پیام‌رسان خارجی با محدودیت مواجه شود، باید زمینه جایگزینی پیام‌رسان‌های داخلی را فراهم کرد.»

زارع‌پور اعلام کرد پیام‌رسان‌های داخلی از بلوغ قابل‌قبولی برخوردارند. او باور دارد کیفیت پلتفرم‌های بومی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

زارع‌پور همچنین تأکید کرد ده‌ها پلتفرم خارجی برای ارتباط با خارج از کشور نظیر imessage ،FaceTime ،Imo ،Discord و دیگر پیام‌رسان‌های خارجی برای ارتباط با خارج از کشور وجود دارند که فیلتر نیستند.

وی با بیان اینکه حداکثر ۱۰ درصد نیاز کشور برای ارتباطات با خارج از کشور است،‌ یادآور شد: «۹۰ درصد نیاز کشور داخلی است و پلتفرم‌های داخلی نیز اکنون توانایی میزبانی از مردم را در پلتفرم‌های تعیین‌شده دارند.»