رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


نماینده مجلس: اگر مجلس نظارت می‌کرد خیلی از مسئولان برکنار شده بودند

نماینده مجلس: اگر مجلس نظارت می‌کرد خیلی از مسئولان برکنار شده بودند/ طرف یک روز سابقه فرمانداری ندارد، الان شده استاندار! رجب رحمانی، نماینده تاکستان در مجلس: بعضی مدیران دولت فرمایش‌های بزرگان کشور و رهبری را به نفع خودشان تفسیر به رای می‌کنند و فکر می‌کنند همه مسائل حول محور عزل و نصب است. دولت […]

نماینده مجلس: اگر مجلس نظارت می‌کرد خیلی از مسئولان برکنار شده بودند/ طرف یک روز سابقه فرمانداری ندارد، الان شده استاندار!

رجب رحمانی، نماینده تاکستان در مجلس:
بعضی مدیران دولت فرمایش‌های بزرگان کشور و رهبری را به نفع خودشان تفسیر به رای می‌کنند و فکر می‌کنند همه مسائل حول محور عزل و نصب است.

دولت بگوید کدام نماینده روی عزل و نصب‌ها دخالت کرده است؟ نمایندگان وظایف نظارتی خود را به خوبی انجام نداده‌اند که اگر انجام می‌دادند خیلی از مسئولان تا حالا برکنار شده بودند.

مجلس تا الان از دولت خیلی حمایت کرده و ما توقع‌مان از آن‌ها خیلی بیشتر از این‌ها بود. وحدت قوا وجود دارد، ولی برخی استاندار‌ها و مدیران با بی‌حرمتی و عدم‌تشخیص در بدنه دولت، کار‌های بسیار سخیفی انجام می‌دهند. طرف یک روز سابقه فرمانداری ندارد و الان شده استاندار./رویداد۲۴