رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


سازمان غذا و داروی آمریکا برای دستگاهی که با هوش مصنوعی سه نوع سرطان پوست را تشخیص می‌دهد، مجوز صادر کرد

سازمان غذا و داروی آمریکا برای دستگاهی که با هوش مصنوعی سه نوع سرطان پوست را تشخیص می‌دهد، مجوز صادر کرد دستگاه جیبی DermaSensor می‌تواند سرطان سلول پایه‌ای، سرطان سلول سنگفرشی و ملانوما را تشخیص دهد. تشخیص دقیق‌تر سرطان پوست می‌تواند به بیماران کمک کند درمان‌های لازم را سریع‌تر دریافت کنند. این دستگاه مجهز به […]

سازمان غذا و داروی آمریکا برای دستگاهی که با هوش مصنوعی سه نوع سرطان پوست را تشخیص می‌دهد، مجوز صادر کرد

دستگاه جیبی DermaSensor می‌تواند سرطان سلول پایه‌ای، سرطان سلول سنگفرشی و ملانوما را تشخیص دهد. تشخیص دقیق‌تر سرطان پوست می‌تواند به بیماران کمک کند درمان‌های لازم را سریع‌تر دریافت کنند.

این دستگاه مجهز به طیف‌سنج پراکندگی کشسان (ESS) است. این تکنولوژی پراکندگی فوتون‌ها را پس از بازتاب از سطوح سلولی با ساختارهای متفاوت می‌سنجد. با توجه به ساختار سلولی و زیرسلولی متفاوت ضایعات پوستی بدخیم، بازتاب نور از سطح آن‌ها با ضایعات خوش‌خیم متفاوت است.

پزشک برای انجام اسکن پنج‌بار با دستگاه نقطه مشکوک روی پوست را اسکن می‌کند. سپس DermaSensor با استفاده از الگوریتم خود یک بررسی بی‌طرفانه ارائه می‌دهد. بر اساس آزمایش‌های بالینی DermaSensor به‌طور کلی با حساسیت ۹۵٫۵ درصد ضایعات بدخیم را تشخیص می‌دهد.