رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان

انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان وزارت اطلاعات: درپی ۱۴ ماه تحقیقات پیچیده‌ اطلاعاتی بزرگترین شبکه‌ سازمان یافته‌ قمار و شرط‌بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می‌شد، شناسایی و منهدم گردید. این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و […]

انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان

وزارت اطلاعات: درپی ۱۴ ماه تحقیقات پیچیده‌ اطلاعاتی بزرگترین شبکه‌ سازمان یافته‌ قمار و شرط‌بندی اینترنتی که توسط مبادی مستقر در خارج از کشور مدیریت و راهبری می‌شد، شناسایی و منهدم گردید.

این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی از سرمایه‌های ریالی و ارزی کشور را با استفاده از ۳۵۰۰۶ حساب و ۱۲۰۰ درگاه بانکی اجاره‌ای و ۵۴ سایت بزرگ قمار و شرط‌بندی در اختیار بگیرد.

شبکه‌ مافیایی لندن‌نشین برای اغوای قماربازان طمّاع، بخشی از وجوه دریافتی از آن‌ها را به عنوان عایدی قمار به حساب قماربازان واریز و بخش کلانی را به انگلستان منتقل می‌کرد.

از یافته‌های بسیار قابل تأمل آن که دولت انگلستان با دریافت مالیات هنگفت از وجوه متقلبانه و نامشروع، نسبت به پولشویی و سایر فعالیت‌های تبهکارانه‌ی باند لندن‌نشین چشم‌پوشی کرده و عملاً مسیر اقدامات مجرمانه را برای خلافکاران هموار می‌نمود.

سربازان گمنام امام زمان ۵ مدیر داخلی شبکه‌ موسوم به(Nitro bet) و درگاه مالی موسوم به «پرداخت می» را به اتهام اخلال در نظام اقتصادی، پولشویی، اداره‌ی قمارخانه در فضای مجازی و تحصیل مال از طریق نامشروع بازداشت کردند.