رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


نکاتی در باره آپدیت جدید تلگرام

تلگرام جدید ۴.۱ برای اندروید، iOS و دسکتاپ منتشر شد و آنچه درباره آپدیت جدید نوشته بودیم، به آن اضافه شده. همچنین سقف تعداد کاربران سوپرگروه به ۱۰ هزار نفر افزایش یافت! رباتها با آپدیت به نسخه ۳.۱ قدرت بیشتری پیدا کردند! لحظاتی پیش نسخه ۳.۱ پلتفرم بات‌های تلگرام منتشر شد. از این به بعد […]

تلگرام جدید ۴.۱ برای اندروید، iOS و دسکتاپ منتشر شد و آنچه درباره آپدیت جدید نوشته بودیم، به آن اضافه شده. همچنین سقف تعداد کاربران سوپرگروه به ۱۰ هزار نفر افزایش یافت!

رباتها با آپدیت به نسخه ۳.۱ قدرت بیشتری پیدا کردند!
لحظاتی پیش نسخه ۳.۱ پلتفرم بات‌های تلگرام منتشر شد. از این به بعد بات‌هایی که ادمین کانال یا گروه هستند، در صورت اجازه صاحب کانال/گروه، حق تغییر دسترسی ادمین‌ها، حق تغییر عنوان، توضیح و تصویر کانال/گروه را خواهند داشت و به لینک join نیز دسترسی خواهند داشت (ولو توسط صاحب کانال/گروه، تغییر کند)
همچنین ربات‌های مدیر در گروه، اجازه pin کردن پیام به بالای آن را دارند.
همچنین ربات‌ها از هم اکنون می‌توانند دسترسی یک فرد مشخص به کانال/گروه را تا زمانی مشخص، مسدود کنند.

شاید مهم‌ترین تغییر این نسخه تلگرام، امکان ست‌کردن پراکسی socks برای کاربر باشد که تلگرام را در مقابل فیلترینگ ایمن می‌کند و تلگرام از این ویژگی با عنوان Free Speech نام برده که قاعدتا منظورش جامعه عظیم کاربران تلگرام در ایران هستند که به مکالمه تلگرام دسترسی ندارند.
بد نیست بدانید ست شدن پروکسی socks در تلگرام به سادگی کلیک روی یک لینک است.