رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می‌دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می‌تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می‌توانند بهتان کمک کنند تا بخش‌های […]

متولدین فروردین ماه

شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می‌دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می‌تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می‌توانند بهتان کمک کنند تا بخش‌های پنهان زندگی تان را ببینید، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.

متولدین اردیبهشت ماه

 برنامه‌های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی‌کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت‌هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید، دیگر لزومی ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

متولدین خرداد ماه

حالا که عقل و قلب شما با هم در تضاد و کشمکش هستند، نمی‌توانید از مشکلات اساسی که گریبانگیرتان شده فرار کنید. این مشکل از سوی ماه منطقی برج جوزا پیش آمده تا بهتان یادآوری شود که درخلال هر مشکلی که پیش می‌آید باید به روش و نوع رفتار خود نیز بیندیشید.  اما ماهی شما ترجیح می‌دهد برای تصمیم گیری به غریزه‌های درونی خود تکیه کند؛ چرا که شما می‌دانید حقایق هم شاید دروغ باشند. اما امروز به هیچ کدام اعتماد نکنید؛  شما امروز در بحث‌ها و مذاکرات منطقی و یا احساسی به جواب نمی‌رسید! در عوض بدون تجزیه و تحلیل کردن سریع و مستقیم دست به عمل بزنید.

 متولدین تیر ماه

شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید، از احساسات خود حرف بزنید.

متولدین مرداد ماه

 شما امروز به اندازه‌ای که خودتان فکر می‌کنید پول نیاز ندارید، برای اینکه دیگران هم در شرایط برابر هستند و اگر بخواهید برای فعالیت‌های اجتماعی ارزش مادی قرار دهید روابط تان بهم می‌خورد. شاید هم می‌خواهید سخاوت و بخشندگی خود را به دیگران نشان دهید. اما باید بدانید که آنها به راحتی تحت تاثیر این نمایش جوانمردی و بزرگواری قرار نمی‌گیرند، مگر اینکه شما این کار را از صمیم قلب انجام داده باشید.

متولدین شهریور ماه

 شما امروز مستقیما درک می‌کنید که دیگران چه می‌خواهند و این می‌تواند شما را در محل کارتان به طرز شگفت انگیزی کمک کند. اگر می‌دانید وظیفه تان چیست برای چه منتظر ایستاده‌اید تا رییس‌تان بیاید و کار شما را برایتان تعیین کند؟ زود آغاز کردن و به دقت انجام دادن آن می‌تواند روز شما را به روزی لذت بخش و موفق تبدیل کند و کمک می‌کند تا زودتر از آنچه که فکرش را بکنید کارتان را تمام کنید.

متولدین مهر ماه

امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری که افراد دیگر، شرکت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌کنند شرکت کنید. لازم است که با شریک کاری خود خیلی صمیمانه صحبت کیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بکشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت کنید. وقتی این مشکلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نکنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

 متولدین آبان ماه

 امروز ممکن  است یکی از دوستان یا همکارلنتان خیلی پرادعا و پرخاشگر به نظر برسد، و این موضوع داشتن یک گفتگوی مهم را سخت می سازد. شما نمی خواهید آسیب پذیری احساسی خود را در مقابل منفی بافی یک نفر دیگر آشکار کنید. اگر به نظر می رسد که این مورد برای شما مثل افراد دیگر است پس در مقابلش حالت تدافعی نداشته باشید و دیوارهایی که دور خود کشیده اید را خراب کنید. سعی کنید که منشأ عصبانیت این فرد را تشخیص داده و بعد بببنید که ادامه بحث به کجا می کشد.

 متولدین آذر ماه

امروز رویاپردازی کردن در مورد ماجراها و خطرات بزرگ برای شما تبدیل به سرگرمی‌دوست داشتنی شده است، اما اگر این رویاها منجر به هیچ چیز نشد ناامید و ناراحت نشوید. امروز اینکه رویاهایتان درک شوند یا نه اصلا اهمیت ندارد! اما خیلی مهم است که آنها را به واقعیت نزدیک تر کرده و با سرعت خیلی زیاد و حتی زیادتر از سرعت نور دست به کار شوید!! فقط فراموش نکنید که باید گاهی وقتها به عقب برگشته و کارهایی که دیروز شروع کرده بودید را تمام کنید.

متولدین دی ماه

خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان کافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست که شما برای انجام دادن چه کاری تلاش می‌کنید، لازم است بعضی از کارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌‌های خود اضافه کنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری کنید که بهترین کاری را که می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.

متولدین بهمن ماه

 درخواست کمک کردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید از اینکه خودتان این کار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان کردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یک شخص بخصوص برقرار کنید.

 متولدین اسفند ماه

شما مروز بر سر دوراهی قرار می‌گیرید و خودتان فکر می‌کنید که می‌توانید به طور هم زمان هر دو را برگزینید. اما مادامی‌ که شما آنچه که اتفاق می‌افتد را به صورت چیزهای مجزا و جدا از هم ببینید، به راحتی نمی‌توانید درموردشان تصمیم بگیرید. حقیقت این است که تا موقعی که فکر نکنید مجبورید یک راه یا راه دیگری را برگزینید، می‌توانید حقایق زیادی را درک کنید.