رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه […]

متولدین فروردین ماه

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

متولدین اردیبهشت ماه

شما در طول دو هفته آینده روابط عاشقانه جدیدی را تجربه می‌کنید و یا اینکه به روابط قبلی‌تان نشاط و زندگی تازه بخشیده می‌شود. ماه جدید در پنجمین خانه شما یعنی خانه عشق نشانه‌ای اتفاقی است، بنابراین هم کانون به نهایت خود رسیده است؛ چراکه شما برای روابط عاشقانه خود خواستار آزادی و وقت خالی هستید.

 متولدین خرداد ماه

امروز شما وقتی که به یاد یک سنت مذهبی قدیمی می‌افتید و یا وقتی یک جشن و مراسم مذهبی متفاوتی را یاد می‌گیرید، این آیین وتشریفات مذهبی برایتان خیلی جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. شاید شما بخواهید دیگران هم این چیزها را بدانند، ولی ابتدا باید در موردش به آنها توضیح بدهید. ولی مشکل اینجاست که شاید آنها به اندازه شما علاقه و هیجان نداشته باشند. به جای اینکه صبر کنید تا آنها از شما بخواهند که دیگر در مورد این موضوع صحبت نکنید، خودتان این کار را بکنید و لزوماً با کسانی صحبت کنید که با شما هم عقیده‌اند.

متولدین تیر ماه

تقویم اجتماعی شما نشان دهنده این مطلب است که این ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعالیت در سال برای شما می‌باشد. بخشی از انگیزه اصلی شما می‌تواند این باشد که شما اکنون نمی‌خواهید تنها باشید. همکاری کردن با یک گروه برای شما از اینکه به راه خودتان بروید جالبتر است. به منظور اینکه بتوانید بهترین بازیکن تیمی در حد امکان باشید مسائل شخصی خودتان را هم بیان کنید.

 متولدین مرداد ماه

ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.

 متولدین شهریور ماه

امروز ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان قرار دارد و بهتان کمک می‌کند یک لیست از عیب و ایرادهای همسر، نامزد و یا نزدیک ترین دوستتان تهیه کنید. یا شاید هم حالا که هیچ کس نمی‌تواند در مورد نیازهایتان بهتان کمک کنید، بیش از اندازه عیب جو شده‌اید. آنقدر به دیگران سخت نگیرید؛ باور کنید مشکل اصلا از آنها نیست!! مشکل از احساسات شما و قضاوت‌تان در مورد خود است. انتقادهای تند و تیز شما که برای تجزیه و تحلیل کردن دیگران و خود به کار می‌برید به جز آزار و اذیت چیز دیگری به همراه ندارد و کمکی بهتان نمی‌کند.

متولدین مهر ماه

دوستان و اعضای خانواده‌تان امروز از شما می‌خواهند که آنها را راهنمایی کنید. درعوض ماه در برج ثور قرار گرفته و به شما پیشنهاد می‌شود که به استراحت کردن و بازسازی نیروهایتان بپردازید. شما امروز می‌توانید برای دیگران نمونه بارز شخصی باشید که فقط هرکاری را که نسبت بهش احساس خوبی دارد انجام می‌دهد، حالا چه این کار تماشا کردن تلویزیون باشد، چه شنا کردن در استخر و یا پیاده‌روی کردن در هوای آزاد، نوع فعالیت زیاد مهم نیست.

متولدین آبان ماه

امروز شما نمی‌توانید در مسیر و روش اصلی خود باقی بمانید، چراکه احساسات شما با اتفاقاتی که در جهان خارج به وقوع پیوسته است فرق دارد. هم اکنون احساسات شما زیاد منطقی نیستند و ممکن است استراتژی‌های شما به شکست بینجامد، برای اینکه بر پایه واقعیت و حقیقیت شکل نگرفته‌اند. متوقف کردن بخشی از فعالیت‌هایتان بهتان کمک می‌کند تا بر روی کاری که هم اکنون در دست دارید بیشتر تمرکز کنید.

متولدین آذر ماه

تغییری در زندگی شما رخ داده است و شما نمی‌دانید که این تغییر را دوست دارید یا نه!! از یک طرف شما وقتی که احساسات خود در روابط دوستانه‌تان را تجزیه و تحلیل می‌کنید، می‌توانید کاملاً منطقی شوید. از طرف دیگر شما مثل ماهی که از آب بیرون افتاده است شده‌اید و قادر نیستید چیزی که بهتان آرامش می‌دهد را پیدا کنید. اما زیاد هم به خاطر مشکلات اخیرتان نگران نباشید، چرا که این دوره موقتی است. در این میان کاری را انجام دهید که باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

متولدین دی ماه

دوست نزدیک شما یا یکی از همکلاسی‌هایتان ممکن است از آنچه که امروز می‌گویید برداشت غلطی کند و وضعیت دشواری از این سوء تفاهم خود بوجود بیاورد. متاسفانه، شما ممکن است خیلی دیرمتوجه این مشکل شوید. زمانی را صرف این کنید که بفهمید مشکل چیست قبل از آنکه موجب بروز رفتارهای دیگری شود، که زندگی شما را سخت و پیچیده‌تر کند. معمولا، بهتر آن است که ارتباطات خود را با احتیاط کامل برقرار کنید تا از بروز سوءتفاهم پیشگیری کنید.

متولدین بهمن ماه

اعتماد به نفس داشتن ویژگی خیلی خوبی است، ولی بدین معنی نیست که شما به خاطر اینکه می‌دانید حتماً برنده خواهید شد، مسابقه‌ای را راه بیندازید. اگر شما خسته شده‌اید و این بی‌حوصلگی را می‌خواهید با دردسر درست کردن پر کنید، راه تخلیه بهتری برای توانایی‌هایتان پیدا کنید. با ناامید کردن یک نفر دیگر خودتان را سرگرم نکنید.

متولدین اسفند ماه

شاید شما ندانید که انگیزه‌هایتان شما را به کدام سو می‌برند، اما شما را ترغیب می‌کنند که بیشتر به سمت معنویات متمایل شوید. از آنجایی که شما می‌خواهید شناختتان نسبت به خود و نسبت به نظام عالم را بیشتر کنید، نمی‌توانید به راحتی از تکالیف مذهبی خود جدا شوید. اگر یک فرد رازدار را وارد زندگی‌تان کنید برایتان مفید خواهد بود، بنابراین شما کسی را خواهید داشت که می‌توانید در مورد ایده‌های خام و شکل نگرفته خود با او صحبت کنید.