رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶

 متولدین فروردین ماه شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار […]

 متولدین فروردین ماه

شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

متولدین اردیبهشت ماه

افکار قدیمیر‌شما لازم است که امروز دور ریخته شوند، به خاطر اینکه وقتی بررسی می‌کنید می‌بینید که قلب تان چیز دیگری می‌گوید. می‌توانید خودتان را نصیحت کنید که در کار دیگران دخالت نکنید. اما معمولا شما نمی‌توانید وقتی یکی از نزدیک ترین دوستان یا اعضای خانواده تان درگیر مشکلی است خود را کنار بکشید. بعد از اینکه همه دلایلی را که برای کنترل خود داشتید بررسی کردید و به نتیجه‌ای نرسیدید آنها را کنار گذاشته و ببینید احساس‌تان چه می‌گوید؟!

متولدین خرداد ماه

کار دشواری که شما را نگران و مضطرب کرده ممکن است امروز فوراحل نشود، اما حتما آن را در اولویت کاری تان بگذارید و فراموش نکنید که باید حتما آن را به پایان برسانید. فکر نکنید که دیگران به کارهایی که می کنید توجهی ندارند؛ آنها خودشان گرفتاری های زیادی دارند و شاید آن طور که شما لیاقت اش را دارید شما را تایید و تشویق نکنند. اجازه ندهید این موضوع باعث شود شما از راه اصلی خوددر زندگی باز بمانید و راه شما هم این است که باید بر دانش خود بیفزایید و از همین الان هم شروع کنید؛ پاداش و مزد واقعی شما در راه است!

متولدین تیر ماه

اینکه شما به چه سختی در حال جستجو و کنکاش هستید اصلا اهمیتی ندارد، احتمال دارد که نتوانید به کنه اتفاقاتی که افتاده پی ببرید. شاید انگیزه‌های افراد دیگر برایتان روشن شود، ولی آنها بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید مرموز و ناشناخته هستند. به جای اینکه سعی کنید منبع الهام افراد دیگر را بشناسید و وقت بارزش‌تان را تلف کنید، فقط چیزهایی که جلوی چشم خود می‌بینید را قبول کنید. شما بعداً هم می‌توانید به این عملیات کارآگاهی خود بپردازید!!

متولدین مرداد ماه

باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.

متولدین شهریور ماه

کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی تمام کنید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی تان را شروع کنید فقط بر روی تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی ناتمام باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 متولدین مهر ماه

مهم نیست که شما چه تصورات خوب و خوشی برای انجام دادن کارهای حیرت‌آور دارید، آنچه که اهمیت دارد این است که شما مجبورید به سختی کار کنید و جان بکنید. ممکن است وسوسه شوید با شجاعت کامل از زیر کار فرار کنید، ولی این فکر خوبی نیست. فقط باید تحمل کنید و دم نزنید و هرآنچه که از شما انتظار می‌رود را انجام دهید. امروز برای ریسک کردن وقت مناسبی نیست.

متولدین آبان ماه

اگر شما اکنون زمان زیادی را برای دستیابی به هدفهایتان اختصاص ندهید، نارضایتی شما می تواند حتی بهترین شرایطتان را باطل کند. گذشت زمان به سود شما تمام می شود و این امکان را به شما می دهد که منتظر بمانید تا بهترین زمان برای شروع فعالیت فرا برسد. درضمن چشمها و قلبتان را به روی هدفهایتان باز نگه دارید.

 متولدین آذر ماه

امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می‌کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می‌کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی‌آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه‌های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می‌بینید و می‌خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می‌کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی‌توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می‌توانید با تغییر دادن انتظارات‌تان به رضایت برسید.

متولدین دی ماه

شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می‌دانید کجا دارید می‌روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده تر شود. مراقب باشید؛ شما می‌توانید چشمان تان را به روی اهداف تان باز نگاه دارید؛ اما خیلی عجیب است که حتی نمی‌توانید چیزی را که درست در جلوی روی تان است را ببینید. آرام باشید و با کسانی که در اطراف تان هستند خوش بگذرانید.

 متولدین بهمن ماه

ماه نشان می‌دهد که احساس شما با واقعیت‌های زندگی‌تان درگیر است. شما می‌خواهید با عکس‌العمل نشان دادن نسبت به شرایط فعلی آن هم  به طورغیرمعمول، شخصیت خود را نشان دهید. اما باید از اینکه حمایت عزیزترین دوستان و خانواده خود را از دست بدهید، بترسید. این مسئله که هم صمیمیت و هم فاصله  را بخواهید حل نخواهد شد. راحت به آن اعتراف کنید تا بتوانید تفاوت چشمگیری ایجاد کنید.

 متولدین اسفند ماه

مشکلات جهان فقط با بیشتر کار کردن شما یک نفر و انجام دادن وظایفتان حل نمی‌شود! وقتی امکان خسته شدن شما در مراحل کار وجود دارد، بیشترکار کردن به جای اینکه مفید واقع شود بی فایده خواهد بود. گرایش‌های طبیعی شما به ترحم و دلسوزی کردن چیزی است که اکنون بهش نیاز دارید. فقط یادتان باشد دلسوزی کردن با افراد گرفتاری که به اندازه شما موفق نیستند برای امروز کافی است. وقتی که ماه وارد روز دوشنبه شد شما دیگر می‌توانید به کارهای خودتان برسید.