رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می‌وزد و شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی حالا ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید […]

متولدین فروردین ماه

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می‌وزد و شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی حالا ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار  باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

متولدین خرداد ماه

امروز شما زیاد مشتاق نیستید که بیشتر کار کنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح کردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید که به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح کنید در دادن جواب مثبت لحظه‌ای تردید نکنید. در ضمن تفریح کردن با دوستانتان را نیز از دست ندهید.

 متولدین تیر ماه

امروز شما چیزی می‌آموزید که برای تغییر ذهنتان در مورد یک سیاست مهم و یا مسائل مذهبی دلیل خوبی بهتان می‌دهد. حتی اگر مردد هم باشید، ولی برای انتخاب جدیدی که می‌تواند زندگی تان را در سالهای آینده تحت تاثیر قرار دهد آمادگی کامل دارید. فقط فراموش نکنید که این موضوع به پایان کارتان ربطی ندارد. هر موقع که شما اطلاعات جدید گرفتید، همان موقع باید نظر خود را عوض کنید.

متولدین مرداد ماه

ممکن است امروز احساس گیجی پریشانی کنید، به خاطراینکه فکرمی‌کنید قدرت خلاقیت شما امروز ناپدید شده است. کارهای تکراری و روتین شما امروز معکوس شده است،‌ و باعث می‌شوند که نتوانید براحتی روی دنبال کردن رویاهایتان تمرکز کنید. بخاطر اینکه نمی‌توانید کارهای معجزه بخش انجام دهید خود را سرزنش نکنید. شما بیش از آن که حتی فکرش را هم بکنید لایق با استعداد هستید. اماچیزی که شما ندارید و محتاج آن هستید ، این است که باید برای رسیدن به اهدافی که در نظر دارید صبر و شکیبایی داشته باشید.

متولدین شهریور ماه

شما احساسات خود را به شدت کنترل می‌کنید که مبادا حرکت یا گفتار احساساتی از شما سر نزند اما در اشتباه به سر می‌برید زیرا هیجاناتی که آنها را سرگوب می‌کنید، می‌توانند باعث شاد شدن هر چه بیشتر شما می‌شوند. احتیاج به انجام هیچ کاری نیست تنها اجازه دهید احساسات واقعیتان ابراز شوند.

 متولدین مهر ماه

شما امروز حس می‌کنید که در لبه یک پرتگاه ایستاده اید، جایی که به اندازه جهانی ناشناخته و بزرگ وسعت دارد. شما آماده‌اید که درون پرتگاه بپرید، پرواز کرده و یا با چتر نجات پایین بروید؛ اما امروز صدایی از درونتان فریاد می‌زند: نه!!! همین الان به صدایی که از درون خودتان برمی‌آید توجه کنید. این صدا بهتان می‌گوید که دوباره لیست برنامه‌هایتان را چک کنید؛ قبل از اینکه آینده خود را تباه کنید به پشت سر خود و زمان گذشته نگاهی بیندازید.

متولدین آبان ماه

امروز روز کاری خیلی راحتی برای شما نیست، چرا که ظاهرا به فعالیت‌های کاری شما بی توجهی می‌شود. شما انتظار چنین بی توجهی را از جانب اطرافیان‌تان ندارید، اما وقتی دیگران از نقطه نظر شما کمتر از شما کار می‌کنند اعصابتان خرد می‌شود. به جای اینکه آنها به کارهایی که کردید اعتراف کنند، ممکن است حتی کار خود را ول کنند تا بتوانند از کار شما انتقاد کنند! سعی نکنید از خودتان دفاع کرده و بیخودی انرژی تان را هدر بدهید، برای اینکه اوضاع از اینی که هست بدتر می‌شود. فقط به راه خود ادامه بدهید و شما تا هفته بعد در بالاترین موقعیت خود قرار خواهید گرفت.

 متولدین آذر ماه

ممکن است امروز کسی به شما پیشنهاد احساسی تاثیر گذاری دهد که برای شما ناخوشایند باشد که از آن طفره بروید. عجیب اینکه،‌ تلاش‌های شما برای دوری کردن از یک ناحیه ناشناخته سخت‌تر از این است که نفس عمیقی بکشید و خود را در آن بیندازید. حتی اگر شما با احساسات پیچیده‌ای محاصره شده باشید،‌ روی شنیده‌هایتان تمرکز کنید و سپس آنچه را احساس میکنید بیان کنید. می‌توانید از این تاثیر شدید  استفاده کنید تا نگاه تازه‌ای به زندگی داشته باشید.

متولدین دی ماه

انرژی خیلی زیادی که امروز صبح دریافت می‌کنید برایتان بعدازظهر خوبی را به همراه می‌آورد. باهمه این احوال باز هم امکان دارد از دست فردی که فوق العاده بهتان نزدیک است عصبانی شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌خواهید بی تفاوتی خود را نشان دهید، بلکه بدین معنی است که هر کاری می‌کنید بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردید به زمان و پول نیاز دارد.

متولدین بهمن ماه

امروز اطرافیانتان زیاد به موفقیت خود اهمیت نمی‌دهند. یا شاید هم هدفهایشان انقدر غیر واقعی و نامعقول است که شکستشان حتمی است؛ ولی آنها خیالشان راحت است. شما نمی‌توانید وظایف کس دیگری را به گردن بگیرید، ولی در مورد انتخابهای خود خیلی عاقلانه عمل می‌کنید. ولی خیلی هم مسئولیت قبول نکنید؛ برای اینکه اگر از میزان توقع و خواسته‌های خود کم کنید، می‌توانید همه کارهایتان را انجام دهید

متولدین اسفند ماه

امروز آمادگی این را داشته باشید که یک فرشته واد زندگی‌تان شود!! اصلاً ممکن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می‌کنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می‌بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت‌های خود را از شما دریغ می‌کنند!