رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


‍ اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود؛ قابلیت لایو استریم مشترک را فراهم کرد

‍ اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود؛ قابلیت لایو استریم مشترک را فراهم کرد کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند هر دنبال‌کننده یا دوست خود را به لایو استریم اینستاگرام دعوت کنند. هر فردی که در حال تماشای لایو استریم است؛ می‌تواند به آن اضافه شود. فعلا تنها دو نفر می‌توانند به طور زنده در […]

‍ اینستاگرام در به‌روزرسانی جدید خود؛ قابلیت لایو استریم مشترک را فراهم کرد

کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند هر دنبال‌کننده یا دوست خود را به لایو استریم اینستاگرام دعوت کنند. هر فردی که در حال تماشای لایو استریم است؛ می‌تواند به آن اضافه شود.

فعلا تنها دو نفر می‌توانند به طور زنده در صفحه‌نمایش دیده شوند. نمایشگر میان این دو تقسیم می‌شود.

صاحب لایو استریم می‌تواند فرد دعوت شده را حذف و هر زمان که بخواهد فرد دیگری را اضافه کند.

همین‌طور؛ فرد دعوت شده می‌تواند در هر لحظه از لایو استوری خارج شود.

برای افزودن یک بیننده به ویدیوهای لایو؛ هنگام استریم ویدیو باید روی علامت آیکونی دو صورت کنار هم در سمت راست پایین صفحه تقه بزنید. در ادامه، از فهرست بیننده‌ها یک نفر را برای لایو مشترک انتخاب می‌کنید.

توجه شود که فرد انتخاب شده باید دعوت شما را بپذیرد. سپس؛ لایو استریم برای سایر بیننده‌ها به صورت «اسپلیت اسکرین» نمایش داده می‌شود.

ویدیوهای لایو استریم مشترک همانند دیگر ویدیوهای اینستاگرام می‌توانند در استوری نمایش داده یا ذخیره و پاک شوند. همین‌طور؛ می‌توانند در فیسبوک به اشتراک گذاشته شوند.

این ایده اینستاگرام می‌تواند کاربران را دو به دو با هم درگیر و مرتبط کند. به علاوه؛ قطعا استوری‌های دو نفره بیشتر فالور دارند و به اشتراک گذاشته می‌شوند.