رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

متولدین فروردین ماه شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این […]

متولدین فروردین ماه

شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نکوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید با این حال ممکن است زمانیکه عطارد وارد نشان شما می‌شود یک گفتگوی مسالمت آمیز را برای شما ارمغان بیاورد.

متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه ماه جدید جوزا می‌تواند انرژی شما را به اطراف پراکنده کند، ولی زمان مناسبی فراهم آورده تا پروژه جدیدی را در محل کار شروع کنید. توانایی طبیعی شما در متمرکز کردن توجهتان بر یک موضوع قبلاً آزمایش شده و شما تلاش می‌کنید که کار بعدیتان را به گونه‌ای شروع کنید که هم زمان به موضوعات مختلف بپردازید. برخی از مردم می‌توانند از عملکرد چند تکلیفی حمایت کنند، با وجود این، حتی اگر مجبور باشید در تصمیم خود تجدید نظر کنید به نفعتان است که فقط یک انتخاب داشته باشید.

متولدین خرداد ماه

شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت کننده‌ای که دیشب دیده‌اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت کرده و خودتان را دست کم می‌گیرید. این حس ریشه در دوران کودکی شما دارد، زمانی که یکی از والدینتان، معلم‌تان یا یکی از دوستانتان به شما حرفی زده است که دلتان نمی‌خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است که نقص‌های خود را بشناسیم ولی به آنها فکر نکنیم. یک بار که این کار را بکنید شک و بدبینی تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می‌شود.

متولدین تیر ماه

موقعیت شما در خانه به نظر می‌رسد هر روز بهتر می‌شود یا، شاید، فرصتی برای شما بوجود می‌آید که زخمی از خانواده را التیام ببخشید، مخصوصا اگر شما اخیرا درگیر یک درگیری عاطفی شده باشید. شما واقعا نیازی به آوردن توجیه برای کاری که باید انجام می‌داده‌اید و نداده‌اید، ندارید. درواقع زمانی ندارید که بتوانید در لحظه حال، کارها را انجام دهید.

متولدین مرداد ماه

حالا که شما می‌توانید اصلاً به هیچ چیزی فکر نکنید، مسائل خصوصی زندگی شما اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. البته از پا در آمدن با هر مشغولیت ذهنی کار درستی نیست، بنابراین باید بفهمید که چگونه می توانید انرژی هایی که برای این موضوع صرف کرده‌اید را آزاد کنید. پنهان کردن رازها با پنهان کردن واقعیت از زمین تا آسمان متفاوت است.

متولدین شهریور ماه

امروز دوستان شما در حالیکه برای تصمیم گیری تنهایتان می‌گذرانند، برایتان هم منبعی از پشیبانی و دلگرمی و هم ثبات و سرسختی هستند. اما شما درحالیکه یک لحظه احساس می‌کنید بهتان زور می‌گویند و لحظه دیگر خویشتن داری پیشه می‌کنید، مشکلاتی را نیز تجربه می‌کنید. وقتی که فهمیدید این اجبارها صرفا از بخشهای متفاوت شخصیتی خودتان نشات می‌گیرند، چمشهایتان را باز خواهید کرد تا ببینید چگونه این تناقضهای شخصیتی‌تان می‌توانند با مسالمت در وجود شما منزل گزینند.

متولدین مهر ماه

کار کردن به خاطر تغییرات برنامه‌ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می‌خواهید هموار نمی‌شوند، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن توانایی‌ها سوق دهید، می‌توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.

متولدین آبان ماه

در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می‌گیرد و به شما گرما می‌بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می‌دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی‌شود که به خاطر این انرژی‌های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

متولدین آذر ماه

اگر امروز می‌توانید سکوت کنید موفق خواهید شد تا از این تارپیچیده ای که دور خود تنیده اید مانند یک قهرمان بیرون بیایید. شما می‌توانید دو طرف یک مشکل را اکنون ببینید و تشخیص می‌دهید که راه حل آسانی برای آن وجود ندارد. اگر وانمود کنید که پاسخی برای آن دارید فقط باعث ناامیدی شما می‌شود. عاقلانه ترین راه این است که کمی‌ دست نگه دارید. احتمالاً مطلب مهمی دارید که می‌خواهید به گفتگو اضافه کنید اما شاید به این یکی دو روز ارتباط داشته باشد.

متولدین دی ماه

شما احساس می‌کنید ناچارید کارهایی را انجام دهید که این کارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی‌توانید بدون اینکه مشکلی درست شود اقدامی‌بکنید. حتی اگر فکر می‌کنید با شما غیر منصفانه رفتار می‌شود بهتر است فعلاً کاری نکنید. پس سعی کنید کارهایی را انجام دهید که مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت کنید، شما بعدها برای حل کردن این مشکل وقت کافی خواهید داشت.

متولدین بهمن ماه

امروز خوش بینی و مثبت اندیشی ضعیف شما می‌تواند اشکها و یا ترسهایتان را مخفی کند. شما کار خیلی زیادی نمی‌توانید برای کنترل کردن احساساتتان انجام دهید، بنابراین اولین اقدام شما برای چیزهایی که فکر می‌کنید مورد قبول دیگران واقع نمی‌شوند این است که آنها را به جای ابراز کردن مخفی کنید. ولی حقیقت چیز دیگری است!! اگر سفره دلتان را باز کنید حال خیلی بهتری پیدا خواهید کرد. حتی اگر راه حل سریعی پیشنهاد نشد، همه می‌توانند جایگاه شما را بشناسند.

متولدین اسفند ماه

ممکن است شما میان میل به بیشتر دانستن در مورد پیش آمدهایی که اتفاق افتاده است و سعی در تمیز دادن آن چیزهایی که حقیقت نامیده می‌شود گیر کرده باشید. صحبت کردن در مورد تفاوتهای آنها کار سختی است. به جای اینکه وقتتان را برای جستجو کردن در مورد اطلاعات دست نیافتنی تلف کنید، فقط در مورد موضوعاتی که قبلاً فهمیده‌اید بهترین کاری را که از دستتان بر می‌آید انجام دهید.