رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز در حالیکه برای پیاده روی در طبیعت از خانه بیرون می‌روید، حرکت مؤثر شما به سمت تجربه کردن زیبایی می‌تواند شما را به کار کردن در بیرون از خانه ترغیب کند،. اما حتی اگر شما در خانه تلویزیون تماشا کرده و یا موزیک گوش بدهید نیز لذت خواهید برد. با وجود […]

متولدین فروردین ماه

امروز در حالیکه برای پیاده روی در طبیعت از خانه بیرون می‌روید، حرکت مؤثر شما به سمت تجربه کردن زیبایی می‌تواند شما را به کار کردن در بیرون از خانه ترغیب کند،. اما حتی اگر شما در خانه تلویزیون تماشا کرده و یا موزیک گوش بدهید نیز لذت خواهید برد. با وجود این اگر در پایان روز شما همچنان بر انجام دادن کارهایی که مهارتهای مخصوصتان را به کار می‌گیرند تمرکز کنید، بهترین احساس را خواهید داشت.

متولدین اردیبهشت ماه

با وجود اینکه شما الان خیالباف به نظر می‌رسید، اما هیچ چیز نمی‌تواند شما را از طراحی یک ماجراجویی کوچک باز دارد. شما بزرگ فکر می‌کنید و به راحتی می‌توانید سفری طولانی با کوله پشتی‌تان به ناهموارترین نقاط جهان یعنی ارتفاعات تبت داشته باشید. ممکن است دیگران به شما بخندند زیرا فکر می‌کنند که این افکار شما بسیار عجیب و غریب است. اما خنده آخر را شما به آنها می‌کنید در حالیکه دارید از بلندترین نقطه کره زمین برایشان کارت پستال می‌فرستید.

متولدین خرداد ماه

امروز فرصت خوبی برای پیوستن به یک گروه ورزشی است،‌ یا اگه دوست ندارید فعالیتی داشته باشید و فقط نظاره گر باشید آنها را از تلویزیون تماشا کنید. اما شما آدمی هستید که در هنگام تماشای یک بازی داد و فریاد می‌کنید و نظرات خود را در حین بازی بیان می‌کنید! نظراتی که راجع به بازی،‌ بازیکنان، داور مسابقه یا هر چیز دیگری که آن لحظه از ذهن شما عبور کند. شریک کردن دیگران در احساسات و نظرات تان می‌تواند کمک کننده باشد اما نباید سعی کنید که دیگران را مجبور کنید که حتما مانند شما فکر کنند.

متولدین تیر ماه

ذهن شما امروز ناآرام و بی تاب شده است، و نمی‌توانید به راحتی افکارتان را سازمان دهی کرده و به عمل تبدیل کنید. شما در حالیکه سعی می‌کنید که بفهمید چه مشکلی پیش آمده، شاید ناامید و مایوس هم بشوید. به جای اینکه به زور بخواهید اتفاقی بیفتد، فقط وقتی آرزوهایتان را ابراز می‌کنید، از این کار لذت ببرید. اگر صبر کرده و تماشا کنید این حس تا فردا شدیدتر خواهد شد.

متولدین مرداد ماه

امروز قادر هستید درعالم رویا از سرزمین هایی دیدن کنید که هرگز در عالم واقعیت آنها را مشاهده نکرده‌اید. تفاوت بین دنیای درونی و بیرونی شما باعث می‌شود که این روزها دچار آشفتگی و پریشانی شوید و شما زمانی می‌توانید وظایف تان را به خوبی انجام دهید که زندگی تان دچار آشفتگی و پیچیدگی کمتری باشد. به هر حال بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که به زور تلاش نکنید تا این دو واقعیت زندگی تان را نادیده بگیرید. سعی کنید آنها را با هم بپذیرید. اگر بتوانید براحتی بر احساسات خود کنترل داشته باشید، روزتان بسیار زیبا و جذاب خواهد شد. پس سعی نکنید تا احساسات خود را بر مبنای اتفاقاتی که معلوم نیست بیفتد یا نه، بنا کنید.

متولدین شهریور ماه

امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است خاطرات قدیمی‌ خود را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما زیاد سعی نکنید که آسیب پذیریتان را پنهان کنید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.

متولدین مهر ماه

امروز صحبت کردن در مورد تمایلات شخصیتان می‌تواند برایتان دردسرساز باشد. جالب است که کار کردن با واقعیت‌ها برای شما راحت‌تر است. اکنون که ماه در برج سنبله قرار گفته است شما را از درگیر شدن با مسائل حقوقی باز می‌دارد. به حسهای خودتان توجه کنید اما بر پایه عقلانیت کار کرده و نسبت به داده‌های بی‌اساس بی‌توجه باشید.

متولدین آبان ماه

شاید شما اخیراً دوست دارید که از هر اتفاقی که می افتد خبردار شوید، حتی اگر کسی در موردش به شما حرفی نزند. اما اکنون که ماه در نشانه شما قرار گرفته است، احساسات شما در حال آشکار شدن هستند. مواظب باشید که اجازه ندهید علایق شما رابطه عاشقانه شما را با فردی که واقعاً دوستش دارید به هم بزند. به تغییر حالتهایتان در طول روز توجه کنید، اما تصمیمی نگیرید که مسیر زندیگتان را تغییر دهد.

متولدین آذر ماه

شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافینتان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

متولدین دی ماه

شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

متولدین بهمن ماه

امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

متولدین اسفند ماه

قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می‌تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیک شود. اما فکر نکنید که دیگران رهین منت شما هستند، برای آنکه شما سعی نمی‌کنید آنچه را که یاد گرفته‌اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه کاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد کنید، در این صورت می‌توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا کنید.