رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


فال روز جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

متولدین فروردین ماه امروز زمانی که شما در یک مهمانی هستید، ممکن است احساس کنید مورد تحقیر واقع شده‌اید. طبیعت شما به گونه‌ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنید متوجه می‌شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ […]

متولدین فروردین ماه

امروز زمانی که شما در یک مهمانی هستید، ممکن است احساس کنید مورد تحقیر واقع شده‌اید. طبیعت شما به گونه‌ای است که با قدری هیجان موافق هستید، اما وقتی که شما مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنید متوجه می‌شوید که در این جور مواقع باید ساکت بوده و آرامش خود را حفظ کنید. شاید شما الان به چیزهایی که انتظار دارید نرسید، پس باید انعطاف‌پذیر بوده و سعی کنید از چیزهایی که دارید راضی باشید.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است برنامه‌های خوب و عالی شما بدون هیچ دلیل خاصی به هم بخورد. در این هنگام شما احساس خواهید کرد که هیچ دیدگاه واضح و روشنی نسبت به اتفاقاتی که پیش آمده ندارید. اما مادامی‌ که بتوانید با پافشاری و مداومت اما نه با مخالفت کردن با این اتفاقات فکر خود را روی کارتان متمرکز کنید، می‌توانید دیدگاه روشنی پیدا کنید. هرقدر که بیشتر با این جریانات مخالفت کنید، قدرت بیشتری به آنها می‌بخشید. پس در عوض مثل درخت بیدی که در برابر باد خم می‌شود، قوی باشید.

متولدین خرداد ماه

ملاک قرار دادن رویاهایتان برای زندگی اکنون برای شما یک موهبت به شمار می‌آید. از یک سو آنها به شدت الهام بخش هستند، خصوصا وقتی که ایده‌های خود در مورد آینده را با یکی از دوستان خود مطرح می‌کنید. ولی از سوی دیگر شما امروز می‌توانید چنان غیر واقع بین باشید که خودتان را در دام شکست بیندازید. برای کسب کردن بهترین نتیجه با استفاده از عقل سلیم بین رویاهایتان تعادل برقرار کنید. سرتان را بالای ابرها نگه دارید، اما پاهایتان را محکم روی زمین بچسبانید!!

متولدین تیر ماه

حالا که ژوپیتر خوش بین و بهرام بدبین از سوی عطارد پرانرژی تحت فشار قرار می‌گیرند شما نیز کمی دو دل هستید. شما ذاتاً می‌دانید که چه کاری انجام دهید که برایتان مثمرثمر باشد و می‌دانید چگونه می‌توانید نتیجه کار سخت خود را ببینید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و برای شروع کردن هیچ زمانی بهتر از الان نیست.

متولدین مرداد ماه

عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید.

متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است پیغام بسیار مهمی را از نیمه ناخودآگاه ذهن تان دریافت کنید. این پیغام حتی ممکن است مانند توپ نورانی باشد که احساس کنونی شما را در رابطه با شریک کاری و یا یکی از دوستان نزدیکتان در هم بریزد. شما باید آن دیدگاهی را مدنظرتان قرار دهید که در گذشته داشتید و برای تان مفید بوده است اما در حال حاضر دیگر بدردتان نمی‌خورد. از این نترسید که یک ایده قدیمی‌را برای رسیدن به اهداف خود بکار گیرید چرا که ممکن است همان ایده باعث موفقیت بیشتر شما شود.

متولدین مهر ماه

شما بزرگترین شانس زندگی تان را در روزهای آینده تجربه خواهید کرد، بهتر است با فکر و منطق مطلق پیش بروید، مانع احساسات تان شوید و اجازه ندهید تنها احساسات تان شما را پیش ببرد زیرا در این صورت شانس خود را به راحتی از دست خواهید کرد.

متولدین آبان ماه

شاید فرصت این را داشته باشید که با روشی متفاوت نظر خود را ابراز کنید، اما وقتی این کار را شروع کنید خودتان می‌فهمید که از آنچه پیش بینی می‌کردید پیچیده تر است. باهمه این احوال الان زمان عقب نشینی کردن نیست. شما شاید الان نتوانید فوری تاثیر کارهایی که کرده‌اید را ببینید، اما هرچه جلوتر بروید احساستان فرق خواهد کرد. انقدر اتفاقاتی که افتاده را تجزیه و تحلیل نکنید؛ برای اینکه واقعا لزومی‌ندارد همه جزئیات را بدانید!!

متولدین آذر ماه

صداهایی در مورد اینکه آیا راهنمایی ندای دورنی‌تان را قبول کنید یا اینکه خودتان تصمیم بگیرید در مغز شما پیچیده است، و امروز می‌تواند پیامهای پیچیده‌ای به شما ارسال دارد. با وجود این آشفتگی‌های ذهنی دانستن اینکه واقعاً به چه چیزی اعتقاد دارید و چه کاری می‌خواهید انجام دهید دشوار شده است. شما باید قبول کنید که امروز نسبت به قبل حساس‌تر شده‌اید و امکان دارد که سیگنالهای دیگران را اشتباه بفهمید. اگرچه شما می‌خواهید شروع به کار کنید، اما عاقلانه‌تر این است که صبر کنید تا حساسیتهایتان کاهش پیدا کند.

متولدین دی ماه

امروز اعتماد کردن به همکارانتان شاید کار پوچ و بیهوده‌ای باشد، چراکه آنها تمایلی ندارند در مورد مسائل واقعی صحبت کنند. حتی اگر اغلب اوقات آدم بشاش و بی خیالی هم باشید، ولی هم اکنون بیشتر از قبل برای افراد دیگر ابراز نگرانی می‌کنید. به جای اینکه به آدم‌های دیگر اعتماد کنید، به قضاوت و شعور خود متکی باشید. اگر یک نفر بیش از حد سرکش و گستاخ بود، از هوش و نبوغ خود استفاده کرده تا بتوانید او را سر جای خود بنشانید تا از مسیر اصلی‌اش منحرف نشود.

متولدین بهمن ماه

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

متولدین اسفند ماه

امروز روز عشق ورزیدن است و کسوفی که رخ داده است برایتان چندین اتفاق شگفت‌انگیز همراه خواهد داشت. باوجود اینکه شما دیگران را به طور واقع بینانه‌ای ارزیابی نمی‌کنید، ولی می‌توانید بهترین خصوصیات هر فرد را ببینید. فقط فراموش نکنید که در پس ظاهر جذاب هر آدم، چیزهای پیچیده دیگری نیز نهفته است، و گاهی وقت‌ها هم شاید این حقیقت زیاد زیبا نباشد.