رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


تلگرام آپدیت شد

تلگرام آپدیت شد تهیه فایل پشتیبان از اکانت شما؛ یکی از قابلیت‌هایی که احتمالا کاربران زیادی منتظر آن بودند، امکان تهیه بکاپ از چت‌ها یا فایل‌های خود در تلگرام بوده است. این قابلیت اگرچه مدتی است در دسترس قرار گرفته اما در این نسخه رسما معرفی شد و از حالا می‌توانید با مراجعه به تنظیمات […]

تلگرام آپدیت شد

تهیه فایل پشتیبان از اکانت شما؛ یکی از قابلیت‌هایی که احتمالا کاربران زیادی منتظر آن بودند، امکان تهیه بکاپ از چت‌ها یا فایل‌های خود در تلگرام بوده است. این قابلیت اگرچه مدتی است در دسترس قرار گرفته اما در این نسخه رسما معرفی شد و از حالا می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و سپس بخش Export Telegram data، از چت‌های خود به طور کامل پشتیبان‌گیی کنید.

نکته اول: فایل پشتیبان تهیه شده می‌تواند شامل تمام یا بخشی از چت‌ها، و محتوای داخل آن از جمله متن، عکس و دیگر فایل‌های موجود باشد که طبیعتا در صورت انتخاب ویدیو یا موزیک‌ها، حجم فایل پشتیبان نیز افزایش خواهد یافت. فایل خروجی و متن پیام‌ها، به صورت یک صفحه‌ی Html منظم و زیبا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نکته دوم: این قابلیت فعلا، تنها در نسخه دسکتاپ تلگرام در دسترس است بنابراین اگر قصد تهیه فایل پشتیبان ازاکانت خود را دارید، باید از نسخه‌ی دسکتاپ این برنامه استفاده کنید.

نکته سوم: اگر با شخصی هزاران پیام ردوبدل کرده باشید، جستجو و پیدا کردن یک پیام خاص در متن گفتگو ممکن است دشوار باشد. با این امکان می‌توانید به راحتی با اکسپورت گرفتن متن چت، به تمام تاریخچه‌ی گفتگوی خود دسترسی داشته باشید.

اضافه شدن Exceptions به نوتیفیکیشن‌ها: از حالا می‌توانید تنظیمات نوتیفیکیشن برنامه را شخصی شخصی کنید و علارغم انجام تنظیمات کلی برای تمام مخاطبین، چند استثنا به لیست خود و با تنظیمات متفاوت اضافه کنید. برای مثال، اگر در بخش نوتیفیکیشت انتخاب کرده‌اید که تمام چت‌ها Mute باشند، می‌توانید افرادی که برای شما مهم هستند را در لیست “استثناها” بگذارید تا نوتیفیکیشن برای آن‌ها روشن باشد.