رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


احتمال تاخیر در عرضه توکن گرام

احتمال تاخیر در عرضه توکن گرام پس از دستور کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) مبنی بر توقف ارائه توکن گرام به علت آنچه که آنها فروش غیرقانونی می نامند، خبرها از احتمال تاخیر در ارائه ارز رمزنگاری تلگرام تا ۳۱ اکتبر سخن می گویند. بر اساس گزارش بلومبرگ، تلگرام در یادداشتی که برای سرمایه […]

احتمال تاخیر در عرضه توکن گرام

پس از دستور کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) مبنی بر توقف ارائه توکن گرام به علت آنچه که آنها فروش غیرقانونی می نامند، خبرها از احتمال تاخیر در ارائه ارز رمزنگاری تلگرام تا ۳۱ اکتبر سخن می گویند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تلگرام در یادداشتی که برای سرمایه گذاران ارسال کرده است، اعلام کرد راه های مختلف برای حل دستور توقف موقت ارائه توکن گرام توسط SEC را بررسی می کند. یکی از این راه حل ها طبق این یادداشت، تاخیر در ارائه توکن تا ضرب الاجل ۳۱ اکتبر است.

‏SEC در روز جمعه اعلام کرد که در اقدامی اضطراری تصمیم به ضبط و ممانعت از هرگونه فروش یا ارائه توکن های گرام در آمریکا گرفته است. این آژانس اعلام کرد که تلگرام ۲.۹ میلیارد توکن گرام را در سراسر جهان فروخته است که ۱ میلیارد توکن را سرمایه گذاران آمریکایی بدون ثبت سفارش در تنظیم مقررات اوراق بهادار، خرید کرده اند.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، تلگرام قصد داشت تا شبکه اصلی خود(TON) را قبل از ضرب الاجل ۳۱ اکتبر راه اندازی کند