رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


دولت آمریکا به اتهام نقض «قانون ضدانحصار» از گوگل شکایت کرد

دولت آمریکا به اتهام نقض «قانون ضدانحصار» از گوگل شکایت کرد دولت ایالات متحده آمریکا از شرکت گوگل به اتهام حفظ«انحصار غیرقانونی» جست‌وجو و تبلیغات آنلاین شکایت کرد. این جنجالی‌ترین پرونده مربوط به «قانون ضدانحصار» آمریکا در یک دهه گذشته است که احتمال دارد حتی به ورشکستگی این غول «سیلیکون ولی» و تغییرات ساختاری در […]

دولت آمریکا به اتهام نقض «قانون ضدانحصار» از گوگل شکایت کرد

دولت ایالات متحده آمریکا از شرکت گوگل به اتهام حفظ«انحصار غیرقانونی» جست‌وجو و تبلیغات آنلاین شکایت کرد.

این جنجالی‌ترین پرونده مربوط به «قانون ضدانحصار» آمریکا در یک دهه گذشته است که احتمال دارد حتی به ورشکستگی این غول «سیلیکون ولی» و تغییرات ساختاری در دنیای فناوری منجر شود.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، روند رسیدگی به پرونده این «اتهام سیاسی» که شرکت گوگل را هدف گرفته است، ممکن است سال‌ها به طول بینجامد.

معاون دادستان اظهار داشت که ۱۱ ایالت آمریکا به عنوان شاکی در پرونده تشکیل‌شده علیه سلطه گوگل بر اکوسیستم آنلاین مشارکت دارند

جفری روزن تاکید کرد که «گوگل دروازه ورود به اینترنت است». او افزود که این کمپانی انحصار خود را به واسطه «روش‌های حذفی» حفظ کرده و این در حالی است که به اصل رقابت آسیب می‌زند.

کمپانی گوگل در واکنش به این خبر، شکایت اخیر و طرح دعوی در دادگاه را «عمیقا ناقص» خواند

در بیانیه این شرکت آمده است: «مردم از گوگل استفاده می‌کنند چون انتخاب‌شان است؛ نه به دلیل این‌که مجبورند یا به انتخاب دیگری دسترسی ندارند.»