رفتن به بالا
جستجوی ساده جستجوی پیشرفته


۱۰ برند ارزشمند جهان در سال ۲۰۲۱

۱۰ برند ارزشمند جهان در سال ۲۰۲۱ برند فاینانس یکی از شرکت های مطرح بین المللی در زمینه مشاوره، ارائه خدمات مالی و مطالعات بازار است بخش ویژه ای از فعالیت های این مرکز بر مطالعات برند و برند سازی متمرکز است و شهرت آن نیز به همین بخش است برند فاینانس در گزارش سال […]

۱۰ برند ارزشمند جهان در سال ۲۰۲۱

برند فاینانس یکی از شرکت های مطرح بین المللی در زمینه مشاوره، ارائه خدمات مالی و مطالعات بازار است

بخش ویژه ای از فعالیت های این مرکز بر مطالعات برند و برند سازی متمرکز است و شهرت آن نیز به همین بخش است

برند فاینانس در گزارش سال ۲۰۲۱ پانصد برند برتر جهان را معرفی کرده است که این ۱۰ برند رتبه اول آن است

۱ – اپل
ارزش : ۲۶۳.۳۸ میلیارد دلار

۲- آمازون
ارزش برند : ۲۵۴.۱۹ میلیارد دلار

۳- گوگل
ارزش برند : ۱۹۱.۲۲ میلیارد دلار

۴ – مایکروسافت
ارزش برند : ۱۴۰.۴۴ میلیارد دلار

۵ – سامسونگ
۱۰۲.۶۲ میلیارد دلار

۶ – والمارت
ارزش برند : ۹۳.۱۹ میلیارد دلار

۷ – فیس بوک
ارزش برند : ۸۱.۴۸ میلیارد دلار

۸ – بانک صنعتی چین
ارزش برند : ۷۲.۷۹ میلیارد دلار

۹ – وریزان
ارزش برند : ۶۸.۸۹ میلیارد دلار

۱۰ – وی چت
ارزش برند : ۶۷.۹ میلیارد دلار