۱۰ برند ارزشمند جهان در سال ۲۰۲۱
۱۰ برند ارزشمند جهان در سال ۲۰۲۱ برند فاینانس یکی از شرکت های مطرح بین المللی در زمینه مشاوره، ارائه خدمات مالی و مطالعات بازار است بخش ویژه ای از فعالیت های این مرکز بر مطالعات برند و برند سازی متمرکز است و شهرت آن نیز به همین بخش است برند فاینانس در گزارش سال […]
۱۰ برند ارزشمند جهان در سال ۲۰۲۱
برند فاینانس یکی از شرکت های مطرح بین المللی در زمینه مشاوره، ارائه خدمات مالی و مطالعات بازار است
بخش ویژه ای از فعالیت های این مرکز بر مطالعات برند و برند سازی متمرکز است و شهرت آن نیز به همین بخش است
برند فاینانس در گزارش سال ۲۰۲۱ پانصد برند برتر جهان را معرفی کرده است که این ۱۰ برند رتبه اول آن است
۱ – اپل
ارزش : ۲۶۳.۳۸ میلیارد دلار
۲- آمازون
ارزش برند : ۲۵۴.۱۹ میلیارد دلار
۳- گوگل
ارزش برند : ۱۹۱.۲۲ میلیارد دلار
۴ – مایکروسافت
ارزش برند : ۱۴۰.۴۴ میلیارد دلار
۵ – سامسونگ
۱۰۲.۶۲ میلیارد دلار
۶ – والمارت
ارزش برند : ۹۳.۱۹ میلیارد دلار
۷ – فیس بوک
ارزش برند : ۸۱.۴۸ میلیارد دلار
۸ – بانک صنعتی چین
ارزش برند : ۷۲.۷۹ میلیارد دلار
۹ – وریزان
ارزش برند : ۶۸.۸۹ میلیارد دلار
۱۰ – وی چت
ارزش برند : ۶۷.۹ میلیارد دلار